موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی با ساخت ۸ سازه دریایی

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر از موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور موافقت اولیه و مجوزساخت بهره برداری برای ۸ سازه دریایی در شمال و جنوب کشور خبر داد.

محمد خلیلی؛ دبیر کمیته صدور مجوز سازه های دریایی با اعلام این خبر افرود: پس از بررسی کارشناسی مدارک متقاضیان ، که از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس SM.PMO.IR دریافت شده بود، این کمیته با احداث حوضچه و نصب خطوط لوله آبگیر و آبریز در بوشهر؛ بهره برداری از بندر اختصاصی در بوشهر ؛  احداث اسکله تفریحی در استان گیلان ۴- صدور مجوز ساخت اسکله تفریحی در استان گیلان  و ساخت خطوط لوله آبگیر و ۲پست اسکله در در جزیره قشم  موافقت کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از سازمان بنادر و دریانوردی، وی همچنین تمدید مجوز ساخت نصب spm در جزیره قشم؛ تمدید مجوز ساخت توسعه کارگاه ساخت و تعمیر شناور در هرمزگان و صدور مجوز بهره برداری اسکله سوخت رسانی در جزیره قشم را از دیگر اقدامات کمیته صدور مجوز سازه های دریایی برشمرد.

لازم به ذکر است، بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن