رضایت نسبی بازنشستگان نفت از خدمات رفاهی و درمانی صندوق
یافته ها و نتایج نظرسنجی ایسپا نشان داد میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمهای و درمانی صندوق در طیف صفر تا 10 برابر 7.5 است.
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در تیرماه 1398 میزان رضایت بازنشستگان صندوق صنعت نفت را در حوزه های مختلف رفاهی و درمانی مورد سنجش قرار داد. جامعه آماری این طرح، بازنشستگان صندوق مذکور در استان های تهران و خوزستان را شامل می شود که نمونه ای با حجم 3000 نفر (1600 تهران و 1400 خوزستان) از بین آن ها انتخاب گردید.
به گزارش «انرژی امروز» از ایسپا، یافته ها و نتایج نظرسنجی نشان داد؛ میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمهای و درمانی صندوق در طیف صفر تا 10 برابر 7.5 است.
ابعاد سنجش میزان رضایت از انواع خدمات بیمه ای و درمانی عبارت است از؛ میزان رضایت از کل مراحل صدور دفترچه بیمه، مدت زمان بازپرداخت اسناد درمان، مبلغ بازپرداخت اسناد درمان، عقد قراردادهای جدید مراکز درمانی، تعداد و کیفیت بیمارستان و مراکز درمانی، نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل، مدت زمان صدور معرفینامههای بیمارستانی، نحوه ارائه خدمات در بیمارستان و مراکز، معاینه و معالجه پزشک در بیمارستان و مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.
میانگین رضایت بازنشستگان در بخش مالی و اداری در طیف صفر تا 10 برابر 7.2 است. ابعاد سنجش میزان رضایت از بخش مالی و اداری عبارت است از؛ رضایت از نظم و به موقع واریز شدن مستمریها، نحوه درخواست وامهای مسکن، کارت رفاهی پاسارگاد، نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل نمایندگیهای صندوق، کیفیت ارائه خدمات و سرعت پاسخگویی، دسترسی راحت به مسئولان نمایندگیهای صندوق و رضایت از اطلاعرسانی خدمات صندوق.
شایان ذکر است میانگین رضایت از نظم و واریز به موقع مستمری ها در طیف صفر تا 10 برابر با 8.1 است.