3600 خانوار روستایی بافت کرمان به شبکه گاز طبیعی پیوستند

در آغازین روزهای فصل سرد سال 1398، پروژه گازرسانی به 26 روستا از توابع دهستان های دشتاب و خبر شهرستان بافت با حضور استاندار کرمان، تعدادی از مسئولین استان و جمع کثیری از مردم بافت افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت: با گازدار شدن 26 روستای مذکور، سه هزار و 610 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح افزود: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 42 میلیارد تومان انجام پذیرفت و در طول اجرای پروژه مذکور 70 کیلومتر خط تغذیه و 126 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

این مقام مسئول افزود: با گذشت 20 سال از زمان گازدار شدن شهر بافت و وصول مکرر تقاضاهای گازرسانی به دهستان‌های خبر و دشتاب، شرکت گاز استان کرمان مفتخر است که با در اولویت قرار دادن گازرسانی به این مجموعه روستایی و اتمام عملیات اجرایی گازرسانی در این مقطع زمانی، مردم شریف دهستان های سردسیر مذکور، زمستانی گرم را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی ، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان کرمان از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش است که بر این اساس، تاکنون 53 شهر و 1180 روستا در این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

به گفته فلاح، در مجموع 637 هزار مشترک مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان کرمان وجود دارد.

وی در خاتمه بیان کرد: امیدواریم مردم شریف استان در استفاده ایمن از نعمت گاز طبیعی اهتمام ورزیده و ضمن رعایت نکات و توصیه های ایمنی با مصرف بهینه گاز طبیعی، یاری گر تلاش گران صنعت گاز استان جهت ارائه خدمات مطلوب باشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن