تامین 95 درصد کالاهای شرکت گاز مازندران از تولید کنندگان داخلی

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در نشست صمیمی با تامین کنندگان کالا گفت: تامین کنندگان، مهمترین شرکای شرکت گاز در ارائه خدمات بهینه به مردم هستند.

جعفر احمدپور  با اشاره به مباحث تعالی سازمانی تصریح کرد: پیمانکاران مهمترین شرکای شرکت گاز استان در ارائه خدمات بهینه به مردم بوده و ارتقای تعاملات فی مابین و  رفع چالش های اجرایی زمینه ساز بهبود کم و کیف خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

وی پیمانکاران و تامین کنندگان را بازوهای اجرایی شرکت دانست و ادامه داد: به منظور حمایت حداکثری از آنان، فرآیندهای داخلی در شرکت گاز استان باید به گونه ای ارتقا یابد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز  ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: ارزیابی های بازرسی فنی گاز طوری صورت می گیرد که تولید کنندگان به سمت تولید کالاهای با کیفیت بروند.

در ادامه بهنام میرزابابائیان رئیس امور کالای شرکت گاز مازندران از تامین ۹۵ درصدی کالاهای مورد نیاز این شرکت از تولید کنندگان داخلی خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته از  ۴۰۰ میلیارد ریال کالای مورد نیاز خریداری شده این شرکت، حدود ۹۵ درصد آن از تولید کنندگان داخلی تامین شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن