ایمن سازی 60 محدوده خطوط لوله انتقال نفت خام

با تلاش کارکنان واحدهای تعمیرات خط، خوردگی و ترابری، 67 محدوده دارای دنت، رینکل و خوردگی خط لوله مسیر مارون تا اصفهان و اصفهان به طرف تهران، طی 6 ماه نخست امسال شناسایی و ایمن سازی شد.

محمد حسن بگی رئیس تعمیرات خط و سرپرست معاونت فنی منطقه با اعلام این خبر گفت: تعمیق خط لوله 18 اینچ به عمق 120 سانتی متر و خط لوله 24 اینچ اصفهان ـ ری به عمق 100 سانتی متر در کیلومتر 400+88 جمعا به طول 400 متر و حجم خاکبرداری 3600 مترمکعب از سوی کارکنان این واحد انجام شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، رئیس تعمیرات خط افزود: پس از انجام خاکبرداری، محدوده های مورد نظر با نصب و جوشکاری 158 متر نیم لوله 18 و 24 اینچ با هدف تقویت و ارتقا ایمنی خط لوله در مسیر انتقال نفت خام در مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید بهشتی اصفهان انجام شده است.

وی مشارکت در عملیات نشت‌یابی خط لوله 8 اینچ فرآورده توسط تزریق گاز مرکاپتان برای اولین بار و سپس خاکبرداری و رفع نشتی و همچنین تعویض 22 متر از خط 8 اینچ درین اویل واتر و تعویض بخشی از خط 6 اینچ درین مخازن در مرکز انتقال نفت شماره یک را نیز از دیگر اقدامات کارکنان واحد تعمیرات خط عنوان کرد.

بگی به عملیات تسطیح مسیر اشاره کرد و گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری تسطیح مسیر، اصلاح آبروها و تقویت گرده خاکی مسیر مارون ـ اصفهان جمعا به طول 222 کیلومتر انجام شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن