30 میلیارد تومان هزینه حمل نفت سفید به سیستان و بلوچستان

مشاور وزیر نفت در امور قراردادهای بیع متقابل گفت: در حال حاضر، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه حمل نفت سفید به سیستان را داریم که امیدواریم با شروع پروژه‌های گازرسانی در این استان، این هزینه را به صفر رسانده شوند.

محمود آستانه، در مراسم تودیع سعید مومنی، مدیر سابق این مدیریت که با حضور حسن منتظرتربتی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران گازهای استانی و جمعی از مدیران ارشد سازمان در سالن شهید باهنر ستاد برگزار شد، افزود: شرکت ملی گاز ایران تاکنون گام‌های بسیار خوبی را در ارائه خدمات بهتر با هزینه کمتر و بهره‌برداری بیشتر، برداشته که در جای جای این کارها، نقش آقای مومنی همیشه مشهود بوده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مشاور وزیر نفت در امور قراردادهای بیع متقابل افزود: برای من توفیقی است که در جمع مدیران خوب و زحمتکش شرکت ملی گاز که هرکدام منشا اثر کارهای خوب در استان‌های مختلف بودید، باشم و خوشحالم که این خدمات‌رسانی به فرد محدود نمی‌شود و سیستم گاز، این‌گونه است.

وی با بیان این که در حال حاضر، بخش اعظمی از گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور به پایان رسیده و اکنون در مرز سبز شدن بیشتر استان‌ها هستیم، گفت: ولی گازرسانی در چند استان ازجمله، سیستان و بلوچستان هم‌چنان ادامه دارد و تلاش داریم تا پایان سال ۹۹، تمامی استان‌ها گازرسانی شده باشند.

آستانه تصریح کرد: در حال حاضر، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه حمل نفت سفید به سیستان را داریم که امیدواریم با شروع پروژه‌های گازرسانی در این استان، این هزینه را به صفر رسانده و گرما و امید را میهمان مردم خوب استان سیستان و بلوچستان کنیم.

این مقام مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان سال آتی، بتوانیم با حضور همه دست‌اندرکاران و تلاش‌گران گازی، جشنی بزرگ برای ایرانی سبز از گازرسانی‌های شهری و روستایی بگیریم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن