اجرای 250 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مازندران

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در نیمه نخست سال جاری، بیش از 250 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان مازندران اجرا شده است.

جعفر احمدپور در حاشیه بازدید از روند پروژه‌ گازرسانی خط تغذیه مسیر بلده به کجور، افزود: با احتساب این 250 کیلومتر، مجموع شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان به 20 هزار و 724 کیلومتر رسیده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، وی با بیان اینکه در سال جاری اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از مجموع شبکه های موجود در استان، 6 هزار و 492 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و 14 هزار و 232 کیلومتر مربوط به  شبکه روستایی است.

به گفته احمدپور، تاکنون 58 شهر و 2151 روستا در استان مازندران تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند و در مجموع یک میلیون و 410 هزار مشترک در سطح استان جذب شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران افزود: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی به مناطق محروم، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش است ضمن اینکه گازرسانی به 320 روستا و 2 شهر نیز در دست اجرا است.

وی گفت: گازرسانی به شهرهای کوهستانی با سختی و مشقت فراوانی روبرو بوده و برای اتمام یک پروژه گازرسانی نیاز به صرف وقت و زمان زیادی دارد.

احمدپور در ادامه سخنان خود با اشاره به روند پروژه‌ گازرسانی خط تغذیه مسیر بلده به کجور، گزارش داد: با اتمام این خط تغدیه، شهرهای بلده، کجور و پول و روستاهای همجوار به خط سراسری گاز طبیعی متصل می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در ادامه با تاکید بر رعایت استاندارد و مشخصات فنی در اجرای شبکه و تشریح برخی نکات فنی و ایمنی از زحمات عوامل اجرایی و ناظرین پروژه تشکر و قدردانی کرد.

وی در خاتمه بیان کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن