غارت ۴ هزار میلیارد تومان از پول شهرداری در دوره گذشته

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مناظره با معاون مالی شهرداری در دوره مدیریت قالیباف، ضمن پاسخ به برخی ادعاها، از غارت ۴ هزار میلیارد تومان از پول شهرداری در دوره گذشته خبر داد.

سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در مناظره با قدرت الله گودرزی معاون مالی شهرداری تهران در دوره مدیریت محمد باقر قالیباف (که مدتی پیش در خبرگزاری فارس برگزار شد) در خصوص بدهی‌های به جا مانده از مدیریت شهری قبل گفت: در دوره جدید شورای شهر در برنامه سوم مصوب کردیم که گزارش و اطلاعات بدهی های گذشته باید دریافت و مشخص شود. این در حالی است که شما گفتید شهرداری تهران نه تنها بدهی ای ندارد بلکه حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان منابع موجود است که می تواند استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران در این مناطره در خصوص درآمدهای نجومی شهرداری تهران در دوره قبل اظهار داشت: باید در جلسه ای با دریافت اطلاعات و اعداد و ارقام مشخص شود که در دوره قبلی چه پولی از ملت دریافت شد و ارزش روز مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان سال ۸۴ چقدر است.

میرلوحی بار دیگر با خطاب قرار دادن معاون مالی شهرداری دوره قالیباف، عنوان کرد: شما اگر به مسائل مالی شهرداری تهران اشراف داشتید چرا باید املاک تان بلاتکلیف باشد و آقای نجفی اوایل دوره خودش بگوید ۶۷۴ فقره ملک دست دیگران داریم و حالا {با بررسی های بیشتر} رسیده به ۱۹۰۴ فقره پلاک.

 شما در سال ۹۵ گفتید ۵۳۶ میلیارد اوراق مشارکت و وام دریافت شد

وی یادآور شد: ایجاد خزانه واحد و جلوگیری از هولوگرام که تبدیل به محل غارت اموال شهرداری شده بود و دوستان پذیرفتند که حدود ۴ هزار میلیارد از پول های شهرداری غارت شده از اقدامات جدی مدیریت شهری جدید بود.

میرلوحی با بیان اینکه کدام  بدهکاری دوست دارد خودش را بدهکار معرفی کند، گفت: ما هم می توانیم علاوه بر شصت و نه هزار میلیارد پنجاه هزار میلیارد دیگر از بانک ها قرض و کار کنیم اما ما اعتقاد به روش شما نداریم و دنبال فرصت های سرمایه گذاری و استفاده از بخش خصوصی هستیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن