وزارت نیرو سد غدیر باباحیدر را به اتمام برساند

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی خواستار اتمام سد غدیر باباحیدر و بهره برداری این پروژه در سال جاری شد.

علی کاظمی باباحیدری در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو، گفت: چه زمانی باید آوارگی مردم مناطق محروم به اتمام برسد.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا عنوان می شود پول و اعتبار برای اجرای پروژه ای که هنوز مجوز قانونی دریافت نکرده وجود دارد اما برای رفع محرومیت مردم محروم اعتبار وجود ندارد.

وی افزود: پروژه سد غدیر باباحیدر با پیشرفت 90 درصدی قرار بود امسال با پیش بینی اعتبار مناسب به اتمام برسد اما اعتباری تخصیص نیافته و این امر در حالی است که اعتبار و بودجه برای پروژه های غیرقانونی وجود دارد.

کاظمی باباحیدری در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: یکی از وعده های داده شده به نمایندگان مجلس ارائه لایحه نظام رتبه بندی به قوه مقننه بوده لذا این امر باید تسریع شود، همچنین درخواست می شود برای رفع محدودیت اعمال مدارک فرهنگیان نیز اقدامات لازم صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یارانه مراکز توانبخشی طی چند ماه گذشته اختصاص نیافته است که موجب بروز مشکلات برای این مراکز شده لذا درخواست می شود که این امر برطرف شود، همچنین باید توضیح داده شود چرا کارخانه شیر پگاه شهرکرد اقدام به در دستورکار قراردادن اخراج نیروهای خود کرده است.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ارتباطات نیز از نبود پوشش اینترنت و تلفن همراه در بسیاری از مناطق استان چهارمحال و بختیاری انتقاد کرد.

وی در تذکری به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کاروان مسئولان دولت هنوز به استان چهارمحال و بختیاری سفر نکرده است از این رو درخواست می شود این امر نیز هرچه سریع تر در دستورکار دولتمردان قرار بگیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن