تامین کامل سوخت مناطق زلزله زده شهرستان میانه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از تامین کامل سوخت مورد نیاز مناطق زلزله‌زده این استان خبر داد.

علی روح‌الهی با ابراز همدردی با حادثه دیدگان در زلزله اخیر گفت: در نخستین دقایق وقوع زلزله ضمن هماهنگی با مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی، همکاران منطقه و نواحی به مناطق زلزله زده به ویژه روستای ورنکش در بخش ترکمنچای شهرستان میانه که دچار بیشترین خسارت شده است اعزام و مستقر شدند.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به وجود سوخت کافی در منطقه، هیچ کمبودی به لحاظ تامین سوخت موردنیاز جایگاه‌ها و مردم وجود ندارد.

وی با اشاره به ارسال و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز نقاط صعب العبور منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: تعدادی نفتکش و وانت نفتکش حامل نفت سفید نیز به صورت اضطراری در روستاهای زلزله زده مستقر شده‌ است تا در صورت نیاز، سوخت گرمایشی مورد نیاز مردم را تامین کنند.

 به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، مدیر منطقه آذربایجان شرقی با بیان‌اینکه در این حادثه هیچگونه آسیبی به زیرساخت‌های سوخت‌رسانی استان وارده نشده افزود: تاسیسات، انبارهای نفت، واحد سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز و جایگاه‌های عرضه  سوخت منطقه نیز به طور کامل آماده تامین سوخت مورد نیاز مردم و نیروهای امدادی و خدمات‌رسان مناطق زلزله زده است.

گفتنی است، زلزله‌ مذکور به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه بامداد جمعه ( ۱۷ آبان ماه ۹۸ ) حوالی ترک یکی از شهرهای شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. این زمین لرزه در بیشتر استانهای شمالغرب کشور نیز احساس شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن