ذخیره‌سازی ۱۵ میلیون لیتر نفت‌سفید مناطق روستایی فارس

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین و ذخیره‌سازی به موقع ۱۵ میلیون لیتر نفت سفید مناطق روستایی استان فارس قبل از شروع فصل سرما خبرداد و گفت: این مهم از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه به مرور انجام شده است.

امیر بنی کریمی با بیان این موضوع که با انجام تمهیدات و هماهنگی‌های لازم سعی شده تا ذخیره و تامین نفت سفید در سطح استان به ویژه مناطق شمالی قبل از شروع فصل سرما انجام شود، افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در فرایند تامین و توزیع نفت سفید نقش تامین کننده را برعهده دارد و مسئولیت توزیع با شرکت‌های تعاونی روستایی است.

بنی کریمی ضمن اعلام این مطلب که میانگین مصرف روزانه نفت سفید در استان بیش از ۶۹ هزار لیتر است، تصریح کرد که مصرف این فرآورده در هفت ماه گذشته سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۱ درصد افزایش رانشان می دهد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، وی میزان بارندگی‌های فروردین ماه، وقوع سیل در برخی از نقاط استان را از جمله دلایل این افزایش مصرف برشمرد.

مدیر منطقه فارس ضمن تشکر از تلاش همه همکاران، مالکان مجاری عرضه، شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان نفتکش در تامین به موقع سوخت در استان گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان تعاونی روستایی استان و مسئولان شهرستان‌ها در مورد ذخیره‌سازی مطلوب و تامین نفت سفید انجام شده است و از شرکت‌های تعاونی روستایی درخواست کرد تا نسبت به خرید نفت سفید اقدام کنند و سوخت مورد نیاز خانوارها را به موقع و قبل از شروع بارندگی‌ها تحویل دهند.

وی همچنین اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌ها و مصوبات، تحویل نفت سفید با ارائه کالابرگ امکان پذیر است و خانوارهایی که فاقد کالابرگ هستند، می‌توانند با مراجعه به اداره پست استان نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن