فراخوان وزارت نیرو برای برگزاری سلسله نشست «گفتگوهای آب و برق»

مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو برای محققان، کنشگران و علاقمندان به حوزه آب و انرژی برای شرکت در سلسله نشست «گفتگوهای آب و برق» فراخوان داد.

در فراخوان این مرکز آمده است: وزارت نیرو برای پیش بردن متوازن سیاست‌ها و ابعاد اجتماعی در کنار مسایل فنی آب و انرژی، در نظر دارد با ابتکار مرکز اجتماعی آب و انرژی سلسله‌ای از نشست‌های گفت‌وگومحور درباره آب و برق را برگزار کند.

در همین راستا از تمامی محققان، متخصصان، کنشگران و علاقمندان به حوزه آب و انرژی دعوت می‌شود در صورت تمایل برای شرکت در این نشست‌ها و مشارکت در پنل‌های آن اعلام آمادگی فرمایند. شایان ذکر است سخنرانان این نشست‌ها بر اساس متون منتخب ارسالی انتخاب خواهند شد.

برای نشست‌ها محورهایی همچون اقتصاد اجتماعی آب و انرژی، حکمرانی آب و انرژی، مسائل اجتماعی سازه‌های آب و انرژی، سیاست اجتماعی آب و انرژی، ارتباطات آب و انرژی و اخلاق آب و انرژی پیشنهاد شده است.

بر اساس این فراخوان، علاقمندان می‌توانند پیشنهادات و طرح بحث‌های خود جهت مشارکت در نشست‌ها را بر اساس اصول زیر تهیه، و به دبیرخانه این نشست‌ها ارسال نمایند.

متن ارسالی حداکثر باید در 2000 الی 2500 کلمه یا فایل ارائه حداکثر تا 10 اسلاید تهیه شده باشد و مطلب ارسالی حاوی «موضوع، معرفی تهیه‌کننده، پرسش‌هایی که متن بدنبال پاسخ به آن‌هاست و ضرورت و اهمیت آن» باشد. درج شماره تلفن و آدرس ایمیل نویسنده الزامی است.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، علاقمندان می‌توانند متون ارسالی خود را به آدرس تهران، خیابان ولی عصر، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پلاک 4 – ساختمان وزارت نیرو، طبقه پنجم، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی. کدپستی: 1996833913 و یا به نشانی الکترونیکی csawe@moe.gov.ir ارسال کنند. شماره تماس 81606815 پاسخگوی سوالات خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن