افزایش ۲۵ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان البرز

میزان مصرف سی‌ان‌جی در استان البرز پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت (۲۴ آبان ماه سال‌جاری)، ۲۵ درصد افزایش یافت.

رئیس واحد سی‌ان‌جی منطقه با بیان خبر فوق، افزود: تا قبل از اجرای این طرح، میزان مصرف این سوخت پاک در استان البرز به طور میانگین روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب بوده که پس از اجرای طرح، شاهد افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده در استان البرز هستیم.

مجیدصالحی با بیان اینکه پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح در استان با رشد ۲۵ درصدی مصرف سی‌ان‌جی روبه رو بوده‌ایم، خاطر نشان کرد: این موضوع بیانگر افزایش تمایل شهروندان به مصرف این سوخت پاک است.

صالحی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت‌های ایجاد شده در استان توان استفاده از تمامی ظرفیت‌ها را تا دو برابر مصرف فعلی افزایش داده، اظهار کرد: شهروندانی که سال‌ها از سوخت سی‌ان‌جی استفاده نمی کردند، ضروری است با مراجعه به کارگاه‌های مجاز سی‌ان‌جی، مخازن و اتصالات خودروی خود را بررسی و از سالم بودن مخازن مطمئن شوند.

رئیس واحد سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز همچنین افزود: عمده مشکل عرضه این سوخت پاک مربوط به هسته مرکزی شهر کرج به علت گرانی و محدودیت زمین برای احداث جایگاه‌ها است که از شهرداری کرج دعوت می شود در این خصوص همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، در حال حاضر در سطح استان ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی آماده ارائه سوخت است، ضمن اینکه این منطقه پتانسیل عرضه روزانه تا بیش از دو میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی را دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن