قدردانی زنگنه از دادستان برای تایید توتال

وزیر نفت گفت: واقعاً از دادستان کل کشور تشکر می‌کنم که متعهدانه و با سخت گیری و ریزبینی تمام متن قرارداد را دیدند و تأیید کردند. این امر باعث دلگرمی من و همکارانم شد.

به گزارش خبرنگار نفت و گاز «انرژی امروز»، بیژن زنگنه در گفتگو با واحد خبر رادیو در خصوص تأیید نهایی قرارداد ایران و توتال اظهار کرد: ما یک سال برای مذاکرات فقط نهایی کردن متن یک مصوبه دولت زمان گذاشتیم و یک ماه پیش در 12 تیرماه قرارداد را بستیم.

او با اشاره به اینکه «هنوز هم عداه ای دست از انتقاد بر نداشتند» گفت: تمام مراحل طی شده و تمام اعضا و روسای کمیسیون انرژی و مجلس در روز دوشنبه قرارداد را امضا کردند. آن‌ها قرارداد را  تأیید و تحسین کردند.

زنگنه با بیان اینکه «واقعاً از دادستان کل کشور تشکر می‌کنم» اظهار کرد: دادستان کل کشور و دو تن از معاونان ایشان متعهدانه و با سخت گیری و ریزبینی تمام متن را دیدند و تأیید کردند. برای من و همکارانم روز بسیار خوبی بود و باعث دلگرمی ما شد.

وزیر نفت ادامه داد: من نفس راحتی کشیدم و گفتم خداروشکر، بالاخره ما این کار را به پایان رساندیم.

او در ادامه افزود: حدوداً بیست روز تا یک ماه در هیات جلسه بود، کارگروه‌ها آمدند، مجلس جلسه گذاشت، آقای حسنوند، رییس کمیسیون انرژی، مرکز پژوهش‌ها و آقای لاریجانی جلساتی برگزار کردند، و افراد بسیاری رفتند و آمدند و در نهایت تأیید کردند.

زنگنه در پایان اذعان داشت: من خوشحالم که با وجود همه اینها یک قرارداد 600- 700 صفحه‌ای بدون اشکال درآمد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن