تعمیرات اساسی مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان پایان یافت

تعمیرات اساسی مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان زودتر از زمان پیش بینی شده پایان یافت.

مدیر نگهداری  و تعمیرات این شرکت با اعلام این خبر گفت: این مجتمع که بهمن ماه سال 1394 به صورت رسمی راه اندازی شده بود، برای نخستین بار مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت.

علیرضا قزوینی زاده افزود: علیرغم پیش بینی ها،  تعمیرات اساسی واحدNHT از  22 روز به 9 روز، واحدCCR از  24 روز به کمتر از 5 روز و واحد آیزومریزاسیون نیز از 22 روز زمان پیش بینی شده به کمتر از دو روز کاهش یافتند و در مدار سرویس قرار گرفتند.

مدیر نگهداری  و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، کالیبراسیون اندازه گیر سطح رآکتورهای واحد احیای مدام و تعویض Gamma Ray Source، نصب ولو برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی روی کولرهای هوایی E-72102 ، اصلاح و بهبود (modification) سطوح آب بندی مبدل E-7312A B ، اصلاح و بهبود (modification) سطوح آب بندی مبدل E-7319A B وتعویض کامل تیوب باندل E-72204 را از جمله مهمترین اقدامات در این تعمیرات اساسی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در طی این مدت برج خنک کننده A  و مشعل شماره 3 این پالایشگاه نیز مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، با بهره برداری از مجتمع بنزین سازی از 4 سال گذشته، شرکت پالایش نفت اصفهان روزانه حدود 12 میلیون لیتر بنزین یورو4 تولید می کند و برای توزیع در جایگاه‌های سوخت کشور، به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تحویل می دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن