تکمیل گازرسانی در پهناورترین استان کشور

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران درخصوص پیشرفت اجرای پروژه های خطوط انتقال گاز و تاسیسات زیربنایی گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان گفت : پیمانکاران اجرایی خطوط انتقال گاز ایرانشهر-  چابهار انتخاب شده‌ و در حال تجهیز کارگاه هستند و برای شتاب بخشی به روند اجرایی پروژه ، آن را به 4 گستره تقسیم کرده‌ایم.  3 گستره این خط انتقال گاز به طول 201 کیلومتر با قطر 56 اینچ و گستره چهارم شامل 44 کیلومتر به قطر 42 اینچ ، 20 کیلومتر به قطر 20 اینچ و 25 کیلومتر به قطر 16 اینچ است.

صلواتی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران افزود: پیمانکار پروژه خط انتقال گاز دشتک – زابل به طول 110 کیلومتر انتخاب و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و خطوط انتقال گاز ایرانشهر – خاش و خاش – میرجاوه نیز در حال اجراست .

صلواتی گفت:  پروژه خطوط انتقال گاز پالیزان تا شهرهای همجوار به طول تقریبی 200 کیلومتر در مرحله مناقصه انتخاب پیمانکار بوده و فاز دوم آن نیز در مرحله طراحی قرار دارد .

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت مهندسی وتوسعه گاز ایران​، این مقام مسئول تصریح کرد: بیشتر پروژه های گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان در مرحله اجراست و گستره آنها از شهر زاهدان به سمت شمال تا زابل،  به سمت جنوب تا چابهار و انشعاب های آن به سمت شرق تا خاش و سراوان امتداد دارند .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن