زنگنه پیشگام در انتخاب معاون زن بود

معاون رییس جمهوری در امور زنان گفت: درباره نگاه آقای زنگنه به حوزه زنان، ایشان خانم شاهدایی را به عنوان مدیرعامل پتروشیمی و معاون خود انتخاب کردند. ما انتظار داشتیم این قدم از سوی سایر وزارتخانه ها برداشته شود که خب آقای زنگنه پیشگام شدند.

شهیندخت مولاوردی درباره نگاه وزرای دولت یازدهم به زنان گفت: در کابینه دولت یازدهم، وزیری بود که اعتقادی به زن ها نداشت اما نمی توانم اسمش را بیاورم.

وی در ادامه به نگاه وزیر نفت به حضور زنان اشاره کرد و گفت: برخلاف آن وزیر مطرح شده، آقای زنگنه نگاه ویژه‌ای به فعالیت زنان داشت.

مولاوردی با بیان اینکه ابتدای فعالیتم در این معاونت همیشه این مساله که مشاور وزیر نفت در حوزه زنان و خانواده چه کاری می تواند انجام دهد برایم در هاله ای از ابهام قرار داشت، تصریح کرد:  می گفتم آخر چه انتظاری می توان از این مشاور داشت، ولی بعدا کم کم در جریان قرار گرفتیم که چه مباحث و انتظاراتی در این بخش وجود دارد.

وی در ادامه تشریح کرد: از جمله این موارد؛ مباحث مربوط به شرکت نفت و شرکت های اقماری آن و ماموریت هایی که کارکنان دارند و ممکن است ماه ها از خانواده دور باشند. خانم تندگویان در این وزارتخانه به خوبی توانستند به این موضوعات بپردازند و آنها را مدیریت کنند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان همچنین تصریح کرد: نگاه آقای زنگنه به حوزه زنان روز به روز خودش را بیشتر نشان داد تا جایی که ایشان خانم شاهدایی را به عنوان مدیرعامل پتروشیمی و معاون خود انتخاب کردند. ما انتظار داشتیم این قدم از سوی سایر وزارتخانه ها برداشته شود که خب آقای زنگنه پیشگام شدند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن