نفت فلات قاره ۸ تفاهمنامه همکاری پژوهش محور امضا کرد

شرکت نفت فلات قاره ایران، با هدف ارتقای نوآوری و بهره مندی از فناوری های روز در این شرکت، ۸ تفاهم نامه پژوهشی با مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان امضا کرد.

شرکت نفت فلات قاره ایران، روز سه شنبه ۲۶ آذرماه و در چهارمین روز از رویداد نوآوری و فناوری وزارت نفت، هشت تفاهم نامه پژوهش محور با مرکز علمی و شرکت های دانش بنیان امضا کرد.

تعداد ۳ مورد از تفاهم نامه های منعقد شده با شرکت شتاب دهنده صماتک بوده که با رویکرد خلق ایده استارت آپی در موضوعاتی از قبیل شبیه سازی حفاری، اسمارت کلمپ و استفاده از پهپادها در شناسایی چالش های خطوط لوله منعقد شده است.

درهمین رابطه یک تفاهمنامه همکاری نوآوری و فناوری دیگر نیز با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم و فعالیت های استارت آپی با موضوع واقعیت افزوده در سکوهای نفتی با شرکت دانش بنیان بهار وصف گستران نمای نوین و تفاهم نامه همکاری نوآوری، فناوری و خلاقانه با شرکت استارت آپ بیزبورد منعقد شد.

موضوع دیگر تفاهم نامه همکاری، نوآوری و شتاب دهی امضا شده میان شرکت نفت فلات قاره ایران و گروه استارت آپ تیزنگر پایش نیز مربوط به رویکرد خلق ایده استارت آپی با موضوع سیستم هوشمند مانیتورینگ ماهواره ای است.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، در ادامه این تفاهمات همکاری نیز ۲ تفاهم نامه دیگر میان شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت های دانش بنیان پارس پرداز و شرکت دانش تامین نانوساختار آویژه با نام تجاری نانوساو، با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم و فعالیت های استارت آپی و دانش بنیانی امضا شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن