استقرار دو دستگاه پمپ پرفشار برای تخلیه آب‎های سطحی کارون

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از استقرار دو دستگاه پمپ فشار قوی (پمپ تراک) و احداث ۸۰۰  متر خط لوله جهت تخلیه آب های سطحی شهرستان کارون از سوی این شرکت خبر داد.

سید عبداله موسوی، ۲۷ آذرماه در تشریح فعالیت های شرکت ملی حفاری در پی بارش های اخیر در استان خوزستان گفت: پس از تشکیل ستاد بحران استان خوزستان مسئولیت تخلیه آب های سطحی شهرستان کارون به این شرکت واگذار شد.

وی برآیند جلسه ستاد بحران را تشکیل دو کمیته برای کنترل روان آب های شهرستان اهواز و کارون دانست و افزود: با تقسیم وظایف دستگاه های اجرایی، ادارات کل راه و شهر سازی، امور شهرداری ها، معاونت آب و برق خوزستان ، فولاد خوزستان و توسعه نیشکر تحت مدیریت شرکت ملی حفاری ایران در این منطقه مستقر شدند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری، موسوی فعالیت های این شرکت را در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و رضایتمندی مردم عنوان و اظهار کرد: علاوه بر استقرار پمپ تراک ها تعدادی پمپ های رودخانه ای نیز به منطقه کوت عبدالله انتقال و در حال تخلیه آب از خیابان ها و مناطق مسکونی هستند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جهت شتاب بخشی در کار  و ارایه خدمات در راستای مسئولیت های اجتماعی، این شرکت نسبت به بسیج تجهیزات، امکانات و اعزام متخصصان خود برای حل تبعات ناشی از بارندگی و بروز سیلاب اقدام کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن