راه اندازی دفتر پژوهش مناطق نفت‎خیز جنوب در دانشکده نفت اهواز

رئیس پژوهش و فن آوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از راه اندازی و افتتاح دفتر پژوهش این شرکت در دانشکده صنعت نفت اهواز با هدف کاهش فاصله بین صنعت و دانشگاه خبر داد.

شاهین کرد با بیان اینکه راهبرد نوین مناطق نفت خیز جنوب بر اساس از بین بردن فاصله بین صنعت نفت و دانشگاه تدوین شده است، گفت: امروز با وجود ایده های نوین، کارآمد و کاربردی دانشگاهیان، بهترین راه برای توسعه و پایداری تولید، استفاده حداکثری از توان علمی این قشر از جامعه است.

وی دفتر پژوهش را مشتمل بر دو بخش اداری و مطالعاتی برشمرد و افزود: نظارت بر طرح ملی مطالعه میدان نفتی گچساران توسط دانشکده نفت و افزایش تعامل با پژوهشگران و صاحبان ایده در این دانشکده را می توان دو هدف اصلی تاسیس دفتر پژوهش دانست چرا که دانشکده صنعت نفت، از سابقه ای بلند مدت به ویژه در بخش بالادستی برخوردار است.

کرد اظهار کرد: در گام های بعدی، تعامل و همکاری گسترده ای نیز با دانشگاه شهید چمران و دانشگاه آزاد نیز ایجاد شده است و امید می رود که در آینده نزدیک، با گسترش این تعامل در سایر دانشگاه ها، خروجی آن موجب تحقق اهداف مناطق نفت خیز جنوب شود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، در حاشیه این آیین، نشست نحوه صنعتی کردن پروژه های دانشجویی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با محوریت نحوه صنعتی کردن پروژه های دانشجویی و همچنین چالش ها و نیازهای روز مناطق نفت خیز جنوب با حضور روسا و کارشناسان پژوهش و فن آوری این شرکت و دانشکده صنعت نفت برگزار شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن