تبصره‌های مربوط به آب و نفت در لایحه بودجه ۹۹ بررسی شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه روز یکشنبه تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال آینده مرتبط با منابع حاصل از حامل‌های انرژی و مصارف آن، بررسی می‌شود، گفت: روز شنبه نیز بندهای مرتبط با حوزه نفت و آب بررسی شدند.

لایحه بودجه سال 99 توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شد. نمایندگانی از هر کمیسیون جهت حضور در کمیسیون تلفیق بودجه معرفی شدند. حسین امیری خامکانی، سیدعلی ادیانی و جلال میرزایی به‌عنوان نمایندگان کمیسیون انرژی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شده و دیروز نخستین جلسه کمیته سه نفره خود را برای بررسی پیشنهادات دریافتی نمایندگان در حوزه انرژی(نفت، گاز و آب) برگزار کردند تا کاربردی‌ترین پیشنهادات را انتخاب به کمیسیون تلفیق ارائه دهند.

بنابراین گزارش، علی ادیانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 جزئیات مسائل مطرح شده در جلسه دیروز «کمیته بررسی مواد مرتبط با کمیسیون انرژی در لایحه بودجه سال 99» را تشریح و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه نخست کمیته یک سوم پیشنهادات بررسی شده و بررسی مابقی به فردا موکول شد، در جریان بررسی برخی از پیشنهادات رد می‌شوند اما پیشنهادات مورد تایید به کمیسیون تلفیق ارجاع خواهند شد. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه امروز بندهای مرتبط با حوزه انرژی همچون نفت و آب تبصره یک لایحه بودجه بررسی شد، افزود: تبصره 14 بودجه مرتبط با منابع درآمدی حاصل از حامل‌های انرژی و مصارف آن است. 250 هزار میلیارد تومان اعتبار یا حدود یک دوم بودجه کل کشور در این تبصره جای گرفته است که یکشنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن