دیدار مدیران ارشد نفت با اهالی کوت عبدالله و کوی دانشگاه اهواز

به دنبال تاکید وزیر نفت مبنی بر بسیج کامل امکانات نفت برای کاهش آسیب ‌دیدگی مردم خوزستان بر اثر بارش های سیل آسای اخیر، هیاتی از مدیران ارشد این وزارتخانه و مدیران ارشد صنعت نفت در استان خوزستان با اهالی مناطق کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و کوی دانشگاه در کلان شهر اهواز دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیلاب اخیر قرار گرفتند.

در این بازدید محسن پاک نژاد، معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، فرخ علیخانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، کریم زبیدی، مدیر برنامه ریزی تلفیقی این شرکت، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و بابک دارابی، مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیزحضور داشتند.

درجریان بازدید این هیات از کوت عبدالله  که معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون نیز حضور داشت، معاون و نماینده وزیر نفت در امر کمک رسانی و ارائه خدمات به مردم در معرض سیلاب در استان خوزستان، گفت: وزارت نفت همه تلاش خود را در جهت کاهش مشکلات شهروندان آسیب دیده بکار خواهد گرفت.

پاک نژاد با بیان اینکه بر اساس دستور وزیر نفت، باید با تمام توان در کنار مردم استان خدمت کنیم، افزود: باید از تجربه سیل فروردین ‌ماه امسال استفاده کنیم و اقدام ها بر دو بخش کوتاه ‌مدت و بلندمدت تقسیم ‌بندی و در بخش کوتاه ‌مدت در زمان بروز سیلاب یا آب‌گرفتگی، صنعت نفت به نهادهای اجرایی کمک کند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، وزیر نفت پس از وقوع بارش‌ های سیل ‌آسا در استان خوزستان، در پیامی به مدیران عامل شرکت ‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان بر بسیج امکانات وزارت نفت برای کاهش آسیب به مردم این استان تاکید کرد.

زنگنه در همین راستا محسن پاک‌نژاد، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت را در این زمینه مامور کرد تا در راس هیاتی بر نحوه عملیات امدادی شرکت‌های تابع به مردم شریف خوزستان نظارت و نیازهای بیشتر را اعلام کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن