۲۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گردهمائی معاونان مالی اداری و روسای امور اداری مناطق ۳۷ گانه، از صرفه جوئی ۲۰ میلیون لیتری بنزین با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت خبر داد و گفت: همه سربلند باشید که با زحمات و برنامه‌ریزی دقیق شما عزیزان اجرای این طرح (از ساعت صفر ۲۴ آبان ماه ۹۸ ) به خوبی مدیریت شد.

امیر وکیل زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولان و کارکنان شرکت و حضور همیشگی و لحظه‌ای آنان در همه برهه‌های حساس، اظهار امیدواری کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین و صرفه جوئی در این بخش بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم در صادرات بنزین مازاد و انبارش آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ میلیون لیتر نفتگاز را توانستیم در یک روز برای نیروگاه‌ها ارسال کنیم گفت: تامین و ارسال به موقع حجم عظیمی از فرآورده به نیروگاه‌ها در مواقعی که تامین گاز با مشکل مواجه می شود تلاش مضاعفی را می طلبد که کارکنان این شرکت، ناوگان حمل و نقل و به ویژه رانندگان نفتکش به راحتی تا کنون از عهده آن برآمده اند که این کار ستودنی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به اهمیت سوخت سی‌ان‌جی پس از افزایش قیمت بنزین و استقبال از این سوخت پاک اشاره و تصریح کرد: تا کنون شرکت توانائی و پتانسیل اجرای پروژه‌هائی که به آن محول شده را داشته و مطمئنا اجرای این مهم نیز با تلاش شما امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است، وکیل زاده پیش از این اعلام کرده، برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حوزه سبد سوخت کشور، افزایش سهم سی‌ان‌جی در ناوگان حمل‌ونقل سبک کشور تا ۲۵ درصد است.

وی در بخشی از سخنان خود از یکپارچه سازی سامانه‌ها در شرکت ملی پخش خبر داد و گفت: قرارداد یکپارچه‌سازی امضا شده و سامانه‌هائی مانند تجارت آسان و فروش فرآورده‌های نفتی از سوی مدیریت برنامه‌‍ریزی به روز رسانی شده که امید است تا قبل از پایان سال به صورت پایلوت اجرائی شود.

وکیل زاده به تلاش تک‌تک کارکنان در همه نقش‌ها در شرکت اشاره و اذعان کرد: با توجه به اینکه این شرکت، یک شرکت عملیاتی و اجرائی است که دائما اولویت با فعالیتهای عملیات بوده نباید از بخش منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های ارزشی این شرکت غافل شد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش با اشاره به فعالیت مضاعف همکاران مالی در مناطق و ستاد با توجه به دو نرخی شدن بنزین، از کارشناسان مناطق خواست تا با حضور در مناطق دیگر نسبت به هم افزائی و انتقال تجربیات خود اقدام کنند.

وی به حجم عظیم عملیاتی و گردش مالی در شرکت ملی پخش که جز شرکت های بزرگ کشور است اشاره کرد و گفت: سمت‌های همکاران در مناطق و ستاد از پائین ترین سمت ها از نظر پایه تا بالاترین آن تاثیر گذار و مهم است که باید برای افزایش انگیزه‌ها و ترسیم آینده‌ای بهتر تلاش کنیم.

وی از مدیر منابع انسانی خواست تا با تهیه و ارائه گزارش‌هایی از سوی مناطق در جهت ترسیم آینده نه چندان دور شرکت (سه سال آینده) با توجه به تعدد بازنشستگان و مشکل جایگزین پروری اقدام کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گردهمائی در حال برگزاری است و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده پنل هائی با محوریت تجهیز و توسعه منابع انسانی و همچنین راهبردی و مدیریتی با حضور مدیران ستادی و معاونان مالی اداری و روسای امور اداری مناطق ۳۷ گانه برگزار خواهد شد که ضمن پاسخگوئی به سئوالات حضار، راهکارهای لازم نیز از سوی مدیران ستادی نیز  اعلام خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن