جایگاه‌های عرضه سوخت و سامانه دیسپچینگ هوشمندتر خواهند شد

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد: جایگاه‌های عرضه سوخت و سامانه دیسپچینگ هوشمندتر خواهند شد.

حمید قاسمی ده‌چشمه در گردهمائی معاونان مالی اداری و روسای امور اداری مناطق ۳۷ گانه، با تشریح افق و چشم انداز پیش رو شرکت ملی پخش در زمینه تغییر حامل‌های انرژی و در پی آن صادرات فرآورده های مازاد، گفت: امیدوارم در نشست هم اندیشی مسیر مشخصی ترسیم شود تا در آینده‌ای که پیش رو داریم در این مسیر گام برداریم.

وی با بیان اینکه دیدگاه مردم نسبت به شرکت پخش دیدگاه مثبتی است و خوشبختانه در تمامی مراحل عملکرد مطلوبی داشته، افزود: این شرکت در مواقع و شرایط اضطرار و در زمان‌های سیل و زلزله به تمام وظایفش به درستی عمل کرده است.

قاسمی به آمادگی شرکت ملی پخش در زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اشاره و تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان و بسیج همه امکانات توانستیم به خوبی این مهم را پشت سر بگذاریم.

وی چرخه سوخت در حامل‌های انرژی موجود در بخش سبک را تقریبا ۸۷ درصد و حامل گاز را ۱۳ درصد عنوان کرد و گفت: ممکن است در آینده اصلاحات و تغییراتی ایجاد شود که صرفه‌جوئی در حامل‌ها و افزایش صادرات و برگشت سرمایه به جیب مردم عزیز از دستاوردهای آن است.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای شرکت ملی گاز ایران در بخش گاز حدود ۸۳۳ میلیون مترمکعب از چاه‌های پارس جنوبی استخراج شده که این معادل صرفه جویی ۸۳۳ میلیون لیتر بنزین است که با تغییر سبد سوخت کشور از بنزین به گاز موفقیت بزرگی حاصل خواهد شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه آموزش ها باید به سمت ارتقای دانش نیروی انسانی و شایسته سالاری برود، اظهار امیدوری کرد: در برنامه‌ریزی‌ها و تقویم‌های آموزشی افرادی پرورش پیدا کنند تا خلاهای ناشی از بزرگانی که از این شرکت بازنشسته می شوند توسط نیروهای همان مناطق جبران شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن