خراسان رضوی؛ پیشگام در شاخص گازرسانی و بهره وری

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: خراسان رضوی علاوه بر گازرسانی به شهرها و روستاها در شاخص های بهره وری نیز پیشگام و رکورددار است.

حسن منتظرتربتی امروز سه شنبه 10 دی ماه 98 گفت: خراسان جز استان‌هایی است که از ابتدا گازدار بوده و همین نکته باعث شده تا تجربه و سابقه بسیار خوبی در این استان وجود داشته باشد.

وی افزود: شاهد این ادعا، واگذاری بخش عمده ای از طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان به خراسان رضوی به عنوان استان معین است.

معاون وزیر نفت در امور گاز اضافه کرد: این تجربه چندین ساله بسیار ارزشمند بوده و امیدواریم در کنار توسعه گازرسانی، تجربیات کاری نیز به سیستان و بلوچستان منتقل شود.

تربتی گفت: خراسان رضوی در شاخص های گازرسانی شهری و روستایی و بسیاری از شاخص هایی که برای بهره وری در شرکت های گاز استانی تعریف شده پیشگام و رکورددار است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، هم اکنون 100 درصد شهرها و 90 درصد خانوار روستاهای واجدشرایط خراسان رضوی از نعمت گاز بهره مند هستند و با اتمام طرح های در حال اجرا، شاهد ضریب نفوذ 98 درصدی گاز در بخش روستایی خواهیم بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن