افتتاح سامانه 1894 شرکت گاز خراسان رضوی

معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، سامانه گویای ارائه خدمات الکترونیک 1894 با قابلیت Hotbiling و وصل خودکار گاز مشترکین در مشهد را افتتاح کرد.

حسن منتظرتربتی در مراسم افتتاح رسمی سامانه 1894 با قابلیت وصل خودکار گاز مشترکین در مشهد گفت: باید تلاش کنیم تا مردم به آسانی از خدمات شرکت گاز بهره مند شوند.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم در اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز در خراسان رضوی، افزود: فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک در جامعه نهادینه شده است. راه اندازی سامانه 1894 موجب تکریم بیشتر شهروندان به ویژه در هنگام قطع گاز به علت بدهی می شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: با استفاده از سامانه 1894، شهروندان می توانند صورت حساب گاز خود را به خوبی مدیریت کرده و اگر مشترکی به علت بدهی، جریان گاز منزلش قطع شده از طریق این سیستم به صورت آنی برای وصل گاز بدون پیگیری های بعدی اقدام کند.

تربتی در ادامه با بیان این مطلب که یکی از مولفه های جمهوری اسلامی که بیشترین میزان رشد و توسعه را پس از انقلاب تجربه کرده، موضوع گاز طبیعی است، گفت: گاز مولفه توزیع عدالت اجتماعی و توزیع رفاه عمومی در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تمام رشد و توسعه گاز طبیعی پس از انقلاب اسلامی انجام شده و امروز به نفوذ 95 درصدی در کل کشور رسیده است. این نشان دهنده تفکر نظام اسلامی برای عدالت محوری و رفاه همگانی می باشد.

تربتی با بیان این مطلب که هر چه قدر به مردم خدمت رسانی کنیم، باز هم کم است، گفت: مشتریان ما مردم هستند و کار کردن در این صنعت یک افتخار بزرگ محسوب می شود. این لطف خدا است. کار ما خدمت رسانی است و انشاا.. خداوند پاداش آن را خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین گاز در منازل شهروندان افراد بسیار زیادی متقبل زحمت می شوند. بسیاری از کارکنان شرکت گاز بر روی سکوها در عسلویه، پالایشگاه ها، خطوط انتقال و در شهرها نیز سیستم توزیع را در سرما و برف و بخبندان مدیریت می کنند تا گازطبیعی با آرامش کامل به شهروندان تحویل داده شود. امیدواریم بتوانیم این اقدامات را بدون زحمت و اشکال برای مردم عرضه کنیم تا مردم به معنای واقعی رفاه را احساس کنند.

مزیت 1894، وصل فوری گاز مشترکین است

حسن افتخاری مدیربهره برداری شرکت گاز استان خراسان رضوی نیز در مراسم افتتاح سامانه گویای ارائه خدمات الکترونیک 1894 با قابلیت Hotbiling و وصل خودکار گاز مشترکین اظهار کرد: این سامانه به موازت برنامه های ابلاغی از ستاد شرکت ملی گاز ایران در خراسان رضوی طراحی شده است.

وی افزود: این سامانه قابلیت اعلام میزان بدهی، امکان پرداخت آنی قبوض، پیگیری صوت وضعیت پیمانکاران و … را دارد.

افتخاری گفت: هدف از راه اندازی این سامانه ارایه خدمات به صورت الکترونیک در سایه  تکریم مشتریان، کاهش رفت و آمد های شهری و موضوعات زیست محیطی است.  شهروندان می توانند طی تماس با شماره 1894 و وارد کردن شماره اشتراک و شناسه قبض و در ادامه از طریق کدهای دستوری تلفن گویا نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند. مزید این سیستم نسبت به سامانه های دیگر در کشور، کسر فوری بدهی و اعلام آنی وصل گاز بدون پیگیری بعدی توسط شهروندان است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، افتخاری یادآور شد: 12 خدمت از مجموع 22 خدمت واگذار شده شرکت گاز خراسان رضوی از طریق سامانه 1894 قابل ارائه خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن