بهره برداری از ایستگاه جستجو و نجات دریایی بندر دیلم در دهه فجر

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: ایستگاه جستجو و نجات دریایی بندر دیلم با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سیاوش ارجمندزاده درباره ایستگاه جستجو و نجات دریایی بندر دیلم، اظهار داشت: مرکز جستجو و نجات بندر دیلم در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان  انجام شده که شامل اسکله شناور، محل استراحت پرسنل و همچنین یک فروند شناور تندرو جستجو و نجات دریایی است.

وی یادآور شد: با افتتاح مرکز جستجو و نجات دریایی بندر دیلم حوزه شمال خلیج فارس از جمله بنادر دیلم، گناوه، ریگ  و امام حسن زیر پوشش خدمات امداد دریایی قرار خواهند گرفت.

 ارجمندزاده افزود: راه اندازی این مرکز یکی از مطالبه‎های اصلی ساحل نشینان شمال استان بوشهر بود که این مهم با قرارگرفتن در اولویت‎های اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عملیاتی شد و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، خدمات دهی خود را آغاز می‎کند.

به گزارش «انرژی امروز» از سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر تاکید کرد: در موارد زیادی مشاهده شده با وجود پیش بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد دریا برخی از دریانوردان اقدام به دریانوردی می‏کنند که با هدف کاهش خطرات احتمالی انتظار داریم از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن