چالش‎ها و برنامه‎های اجرایی پایانه‎های نفتی بررسی شد

نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف بررسی آخرین وضعیت عملکردها و میزان هماهنگی و همسویی در عملیات و فعالیت های مدیریت ها با مناطق عملیاتی در سالن اجتماعات ستاد تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد، مدیران ستادی و روسای مناطق عملیاتی، گزارش آخرین وضعیت عملیات، تعمیرات اساسی و مدیریت دارایی های فیزیکی و تاسیسات و مسائل نیروی انسانی را ارائه کردند.

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران در این نشست اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف عملیات، فنی و مهندسی و نیروی انسانی، راهبردها، اهداف استراتژیک و شاخص های کلیدی مشخص شده است؛ در همین راستا لازم است که چالش های پیش رو شناسایی و نسبت به حل آنها راهکار و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

اسدروز افزود: در جهت ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش نفت، لازم است ظرفیت ذخیره سازی را  با برنامه ریزی و تهیه شرح نیاز احداث مخازن جدید و نیز تعمیرات به هنگام و رسوب زدایی منظم مخازن موجود افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فنی و مهندسی افزایش قابلیت اطمینان در تاسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی را مد نظر قرار داده‌ایم که با تکیه بر توان نیروی داخلی شرکت به این اهداف دست خواهیم یافت.

اسدروز ادامه داد: در حوزه HSE نگاه ایمن به فرایندها در فعالیت های شرکت مشهود است که این خود به دلیل حضور نیروی انسانی متعهد و متخصص و همیشه آماده به کار است که بارها در شرایط اضطراری این خصوصیات بارز نمود پیدا کرده است .

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به توان بالای نیروی انسانی در این شرکت یادآور شد: آموزش، یادگیری و توانمندسازی منابع انسانی و افزایش رضایت شغلی کارکنان یک مبنا برای مدیریت منابع انسانی شرکت است.

اسدروز افزود: تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز برخی پروژه های در حال انجام شرکت از دیگر مسائل مهمی است که در دستور کار مستمر مدیریت امور بازرگانی قرار دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، وی تاکید کرد: مدیران طوری برنامه ریزی داشته باشند که در طول ماه بتوانند از مناطق عملیاتی بازدید و با کارکنان نشست برگزار کنند. همچنین با توجه به لزوم ارتقای انگیزه در نیروی انسانی، بایستی مسائل کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری مدنظر مدیران باشد و راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات آنان ارائه شود و حل مشکلات کارکنان را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهند. همچنین باید در جهت ارتقای سطح سلامت و بهداشت کارکنان، مدیریت منابع انسانی پایش طب صنعتی کارکنان را انجام دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن