توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سیستان و بلوچستان اولویت‌ دارد

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مراسم تکریم و معاوفه مدیر منطقه زاهدان، توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان سیستان و بلوچستان را از اولویت‌های اصلی شرکت بیان کرد.

محمدرضا مظلومی در این مراسم گفت: با توجه به گسترش شبکه گازرسانی در استان، توسعه و بهره‌برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی، بهترین گزینه برای جایگزینی فرآورده‌های نفتی است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان به دلیل دوری از مبادی تامین سوخت، تاثیر شرایط جوی، مشکلات حمل و نقل، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی، وسعت استان، مرزی بودن و وجود پدیده قاچاق سوخت، شرایط ویژه‌ای نسبت به سایر استان‌های کشور دارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اجرای طرح کدینگ در بخش توزیع بنزین در استان و طرح پیمایش در بخش نفتگاز کشور را از جمله برنامه‌های انجام شده در راستای کنترل توزیع فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح پیمایش در سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط منطقه، نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری دارد.

مظلومی ضمن تبریک به محسن وزارتی به عنوان مدیر جدید منطقه زاهدان، تکریم نیروی انسانی سازمان، اعمال کنترل‌های لازم بر توزیع فرآورده‌های نفتی و توسعه نظارت الکترونیکی، توجه ویژه به رعایت اصول ایمنی در تاسیسات، تعامل با سازمان‌های مردم نهاد و مصرف‌کنندگان و سازمان‌های متولی، تعامل با استاندار و دستگاه‌های اداری استان و توجه به بخش حمل و نقل و مجاری عرضه را بخشی از وظایف مدیر منطقه برشمرد.

سپس مدیر جدید منطقه زاهدان (محسن وزارتی) نیز با ایراد سخنانی تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم را هدف اصلی منطقه عنوان و کسب رضایت مردم و ارائه خدمات مطلوب را از وظایف خود بیان کرد.

مدیر قبلی منطقه زاهدان نیز با بیان بخشی از خدمات انجام شده در مدت حضور در منطقه زاهدان، اجرای طرح کدینگ کارت سوخت و شناسایی و جلوگیری از سوختگیری بیش از ۳۶۰ هزار کارت مهاجر در جایگاه‌های منطقه و استفاده از زیرساخت بانکی جهت توزیع نفت سفید و گاز مایع را از جمله اقدامات عنوان کرد.

غلام‌محمد احمدی با تاکید بر نیاز منطقه به احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی گفت: نیاز به توسعه مجاری عرضه و سی‌ان‌جی باعث شد تا واگذاری مجوز احداث چهار جایگاه دو منظوره سی‌ان‌جی و فرآورده مایع در دستور کار قرار گیرد که با پیگیری‌های انجام شده اولین جایگاه سی‌ان‌جی راه اندازی شد و به زودی شاهد راه اندازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی بیشتری خواهیم بود.

بر پایه این گزارش، ویس کرمی، مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش و خسرو خلیلی معاون بازرگانی منطقه زاهدان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که مطالبی را در حوزه کاری خود بیان کردند.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، در مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه زاهدان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اداری استان، مدیران شرکت‌های موزع گاز مایع و حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، مدیران مجاری عرضه و کارکنان منطقه زاهدان حضور داشتند که ضمن اهدا حکم انتصاب به محسن وزارتی از خدمات غلام‌محمد احمدی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن