اجازه بارگذاری های سنگین را در منطقه 22 نمی دهیم

شهردار تهران گفت: طبق توافقی که با شورای عالی شهرسازی و کمیسیون ماده 5 صورت گرفته است بارگذاری سنگین در منطقه 22 نخواهیم داشت و منطقه به طور طبیعی با پروانه های جزئی که صادر می شود به رشد طبیعی خود ادامه می دهد.

پیروز حناچی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های منطقه 22 با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز حدود 55 پروژه با ارزش تقریبی 62 میلیارد تومان در منطقه 22 افتتاح شد. واقعیت این است در این منطقه بخش های مسکونی به شکل بی رویه توسعه یافته و متناسب با آن خدمات رسانی رشد نکرده است. از این رو، اکثر پروژه های فعلی از جنس خدمات محلی برای کاهش سفرهای درون شهری و تالمات ناشی از عدم خدمات رسانی است.

وی با بیان اینکه شهر فقط مسکن نیست، ادامه داد: داشتن مسکن برای استقرار خانواده ها لازم است، اما در کنار آن اینکه بتوانیم کاری کنیم که مردم مایحتاج عمومی را از نزدیک ترین مکان ها تامین کنند اصل است. داشتن بوستان و توسعه دریاچه برای استفاده مردم محلی و سایر شهروندان جزو اهداف ماست و مطمئنا اگر در همه محلات خدمات محلی ارائه شود از سفرهای غیرضروری درون شهری کاسته می شود.

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم در این منطقه برای ساخت و ساز مسکونی مجوز داده خواهد شد، گفت: طبق توافقی که با شورای عالی شهرسازی و کمیسیون ماده 5 صورت گرفته است بارگذاری سنگین در این منطقه نخواهیم داشت و منطقه به طور طبیعی با پروانه های جزئی که صادر می شود به رشد طبیعی خود ادامه می دهد.

وی در پاسخ به این سوال که افتتاح بعدی شهرداری چه پروژه ای است، عنوان کرد: نیمه اسفند بزرگ ترین پروژه شهری فعلی که پروژه گیشا است و اجرای آن با مشکلات زیادی همراه بود را افتتاح می کنیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن