خدمات غیرحضوری مشترک فاوا و توانیر

شرکت توانیر در پی امضای تفاهم‌نامه با مرکز فاوای نهاد ریاست جمهوری، با راه‌اندازی هاب مرکزی تعاملات الکترونیکی طی 2 سال آینده، ارایه خدمات غیرحضوری شرکت‌های برق به مردم را در قالب یک زیرساخت یکپارچه گسترش می‌دهد.

محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل توانیر در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور عطااله ملک تبار، رییس مرکز فاوای نهاد ریاست جمهوری، معاون تحقیقات و منابع انسانی و مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر برگزار شد، هدف از این تفاهم‌نامه را استفاده از فن‌آوری‌های نوین در جهت ارتقا و توسعه خدمات‌رسانی غیر حضوری به مردم عنوان کرد که با طرح قبض سبز آغاز و حوزه‌های مختلف اطلاع رسانی، بهره‌برداری، خدمات مشترکان، مدیریت مصرف و غیره را با امنیت بالا فراهم می‌آورد.

وی ایجاد این زیرساخت را به‌عنوان هاب مرکزی در توانیر، نیازمند تخصص و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین دانست که با بهره‌گیری از توان مجموعه فاوای نهاد ریاست جمهوری به عنوان متولی خدمات دولت الکترونیک و در قالب یک تفاهم‌نامه ایجاد می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، عطااله ملک تبار رییس مرکز فن آوری اطلاعات و ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در این نشست با تبیین زوایای مختلف همکاری این مرکز با ستاد صنعت برق کشور در قالب این تفاهم‌نامه، توانیر را شرکتی کاملا حرفه‌ای درعرصه‌های نوین توصیف کرد که در حوزه فن‌آوری اطلاعات نیز پیشگام بوده و این تفاهم‌نامه با ایجاد یک زیرساخت یکپارچه تعاملات الکترونیکی، صنعت برق کشور را قادر می‌سازد خدمات‌رسانی غیرحضوری به مردم را با امنیت بالا و در تمامی زمینه‌ها گسترش دهد و مرکز فاوای ریاست جمهوری برای کمک به ایجاد و راه‌اندازی این زیرساخت در کنار توانیر خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن