جوانگرایی یک اصل مهم در وزارت نفت

وزیرپیشنهادی نفت در دولت دوازدهم گفت:اگر می‌خواهیم صنعت نفت طی دهه‌های آینده چابک شده و به سمت جلو حرکت کند باید از جوانان در سطوح مدیریتی استفاده شود.

به گزارش انرژی امروز، نشست یکشنبه، 22 مرداد ماه کمیسیون انرژی با حضور وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد.

بیژن نامدار زنگنه در این نشست با بیان اینکه وزارت نفت به دنبال جوانگرایی بوده و قرارداد توتال توسط چند جوان که میانگین سنی آنها بین 30 سال است منعقد شده گفت: افراد مسن این تیم جوان را برای انعقاد قرارداد توتال مدیریت کردند،لذا اگر می‌خواهیم صنعت نفت طی دهه‌های آینده چابک شده و به سمت جلو حرکت کند،باید از جوانان در سطوح مدیریتی استفاده شود.

وزیرپیشنهادی نفت با بیان اینکه جوانگرایی یک اصل مهم در وزارت نفت است، افزود: مشکلات صنعت نفت بسیار زیاد است؛چرا که تأسیسات نفتی فرسوده شده‌اند و اگر مقرر شده سرمایه‌گذار خارجی در ایران سرمایه‌گذاری کند،نخستین بخشی که سرمایه‌گذار خارجی تمایل به انجام سرمایه‌گذاری دارد،بخش صنعت نفت است.

عده زیادی در خارج از کشور نمی‌خواهند که ایران پیشرفت کند

وی ادامه داد:زمانی که وزارت نفت می خواهد قرارداد بزرگی را منعقد کند اگر این قرارداد علنی شود؛عده‌ای نمی‌گذارند که به سرانجام مطلوب برسد.

آرزوی بنده این است که فرمان رهبری معظم مبنی بر قدرت اول منطقه بودن ایران محقق شود

زنگنه با بیان اینکه «عده زیادی درخارج از کشور نمی‌خواهند که ایران پیشرفت کند»،یادآور شد: عده‌ای نمی‌خواهند که شرکت‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در ایران حضور یابند.

وزیرپیشنهادی نفت تصریح کرد:تمام آرزوی بنده این بوده که فرمان رهبری معظم انقلاب مبنی براینکه ایران قدرت اول منطقه در زمینه اقتصادی،علمی و فناوری شود،تحقق یابد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن