ورود به اماکن تفریحی شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان ممنوع شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان از تعطیلی اماکن گردشگری و تفریحی شرکت متبوع خود جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

یعقوب کرمی گفت: همه ساله با توجه به هوای مناسب روزهای پایانی سال، استفاده از فضای تفریحی جنگل کوی سوم شعبان دزفول، سد تنظیمی دز و سد تنظیمی انحرافی کرخه افزایش می‌یابد.  

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت جلوگیری از تجمع افراد تاکید کرد: از هفته گذشته ورود میهمانان و خانواده‌های شهروندان منطقه شمال خوزستان به خصوص در روزهای تعطیل ممنوع اعلام شده و این موضوع از طریق رسانه‌های محلی نیز اعلام شده است.

کرمی، پذیرش گردشگران و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی را منوط به بهبود شرایط همه‌گیری این ویروس عنوان کرد و گفت: هرگونه تصمیم جهت بازدیدهای نوروزی از تاسیسات و اماکن شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان و مسئولان بهداشتی اتخاذ خواهد شد.

فروردین ماه سال جاری نیز ورود میهمانان نوروزی به جنگل کوی سوم شعبان دزفول و سد تنظیمی دز به‌دلیل بسیج امکانات انسانی و تجهیزاتی شرکت بهره‌برداری شمال خوزستان جهت مقابله با سیلاب، ممنوع اعلام شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، همه ساله در شرایط عادی، هزاران نفر از مردم منطقه شمال خوزستان، مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی از تاسیسات شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان دیدن می‌کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن