افزایش ایمنی پیگ رانی در تاسیسات آباده منطقه پنج عملیات انتقال گاز

به منظور ارتقای ایمنی پیگرانی در خط لوله چهارم سراسری، عملیات جداسازی مسیر Vent و Drain فرستنده و گیرنده توپک خط لوله چهارم تاسیسات تقویت فشار گاز آباده پایان یافت.

ولی اله فرخی، مدیر منطقه، با اعلام این خبر افزود: این عملیات به منظور ارتقا ایمنی در پیگ رانی و با ارزیابی کامل ریسک و برگزاری جلسه T.B.M و رعایت کامل مقررات ایمنی انجام شده است.

وی اضافه نمود: این عملیات به همت کارکنان مرکز بهره برداری خطوط لوله آباده و پرسنل تاسیسات تقویت فشار گاز آباده انجام شده است.

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز با بیان اینکه در این عملیات مسیر تخلیه فاز گازی از سایر فازها جداسازی شده است، گفت: با این تغییرات آسیب های وارده به حوضچه تخلیه کاهش یافته و ایمنی پیگ رانی افزایش خواهد یافت.

وی ضمن تشکر از کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز در مرکز بهره برداری خطوط لوله آباده، گفت: عایق کاری و پرکاری لاین مذکور نیز انجام گرفته و ساخت ساپورت بتنی بلودان در قالب پیمان کوچک در واحد عملیات ساختمانی در دست انجام است.

فرخی خاطر نشان کرد: طراحی لازم توسط واحد مهندسی منطقه جهت اقدام مشابه در محوطه فرستنده و گیرنده توپک خط چهارم و هشتم سراسری در صفاشهر نیز صورت گرفته و اقلام پروژه تامین گردیده که بزودی اجرایی می گردد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی منطقه پنج شرکت انتقال گاز ایران، تاسیسات تقویت فشار گاز آباده واقع در محدوده شهرستان آباده بر روی خط لوله چهارم سراسری قرار دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن