ارائه خدمات رایگان تلفنی به دریانوردان در شرایط بحران کرونا

شرکت Inmarsat خدمات رایگان تلفنی در اختیار کارکنان کشتیها قرار میدهد.
Inmarsat در پی شیوع ویروس کرونا به منظور حمایت از صنعت حمل و نقل دریایی سرویس صوتی ChatCard را برای خدمه کشتیها راه اندازی کرده است.
Inmarsat همچنین مشاوره و کمک پزشکی را به صورت رایگان بدون دریافت هیچ نوع هزینه به دریانوردان ارائه میدهد.
RONALD SPITHOUT مدیرعامل بخشدریایی Inmarsat در این زمینه گفت: با توجه به نگرانی جهانی از بروز ویروس کرونا مسئولان و کارمندان این شرکت تصمیم گرفتند به یاری مدیران خطوط کشتیرانی بشتابند.
وی یادآور شد: خدمه کشتیها در شرایط حاضر نیازمند آن هستند که با افراد خانواده تماس بگیرند. به همین جهت درصدد برآمدیم تا از بخشی از هزینه آنان در زمینه مکالمه تلفنی بکاهیم.
وی در ادامه افزود: بسته پیشنهادی این شرکت در اختیار تمام خطوط کشتیرانی کشتیها که با این شرکت همکاری دارند گذاشته خواهد شد.



