11 هزار و 890 نفر ازکارکنان ملی حفاری پایش شدند

سرپرست فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا، بالغ بر 11 هزار و 890 نفر از کارکنان عملیاتی و پشتیبانی  شرکت تا کنون پایش شده اند.

پریسا قاسمی روز شنبه (نهم فروردین ماه)  در تشریح اقدامات به عمل آمده از اوایل اسفندماه تا به امروز، افزود: این پایش شامل کارکنان ماموریتی قبل از اعزام به دستگاه های حفاری و همچنین کارکنان عملیاتی قبل از رفتن به محل کار است که در درمانگاه های ستاد فوریت های پزشکی غربالگری و گواهی سلامت دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: تامین و توزیع  ٧۵ هزار عدد ماسک و 12 هزار جفت  دستکش برای  پایگاه های فوریت های پزشکی، خدمات اردوگاهی و اماکن ستادی شرکت و  ۲۷۲ عدد ترمومتر جیوه ای  و۲۰ عدد پالس اکسیمتر جهت سنجش اکسیژن خون برای گروه خدمات پزشکی از دیگر کارهای صورت گرفته در ارتباط با اجرای دستورالعمل های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این بازه زمانی است.

قاسمی گفت: همچنین به منظور افزایش سطح مراقبت های فردی در فضای کاری نسبت به تامین سه هزار و 470 لیتر مایع ضد عفونی کننده دست برای مصرف کارکنان و 380 لیتر الکل و یک هزار و 45 عدد گان، کلاه و لباس ضد ویروس برای  تیم واکنش سریع و پزشکان و پرستاران مستقر در پایگاه های فوریت های پزشکی شرکت در مناطق عملیاتی و ستادی اقدام گردید.

سرپرست  فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: 17 مورد گندزدایی دستگاه های حفاری، اردوگاه ها، فضای اداری و  واحدهای مسکونی سازمانی و 13 مورد ضد عفونی  آمبولانس های شرکت براساس پروتکل های وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی از دیگر اقدامات به عمل آمده در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس خطرناک به شمار می آید.

وی اظهار کرد: پایش کارکنان دستگاه های حفاری توسط پزشکان مقیم در موقعیت های دکل ها  طبق پروتکل ابلاغی از سوی  سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت انجام می شود و  تشکیل تیم واکنش سریع  24 ساعته از سوی فوریت های پزشکی و HSE شرکت با هماهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با هدف انجام اقدامات فوری در زمان لزوم  صورت پذیرفته است.

قاسمی در پیوند با این مطلب به ارسال مفاد پروتکل های درمانی و پیشگیرانه و غربالگری به پایگاه های فوریت های پزشکی شرکت و توزیع پوستر و پمفلت های آموزشی در دستگاه های حفاری اشاره کرد و گفت: شماری از پزشکان در درمانگاه دستگاه های حفاری به صورت خودجوش در فضای مجازی تشکیل گروه داده و به پرسش ها و مسائل طرح شده از سوی کارکنان پاسخ می دهند.

سرپرست  فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: این امور همچنان تهیه و ارسال ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی کننده، الکل و سایر تجهیزات حفاظت فردی و پزشکی مورد نیاز مناطق عملیاتی و پشتیبانی را در دستور کار خود دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، وی به پی جویی مستمر مدیرعامل محترم شرکت  اشاره و خاطرنشان کرد: حسب دستور مهندس سید عبداله موسوی ستاد مقابله با کرونا در سطح شرکت تشکیل شده است و تمامی  دستور العمل ها ، ابلاغیه ها و اقدامات به صورت منسجم و یکپارچه با سایر مدیریت ها از جمله مدیریت های HSE و  خدمات در حال انجام می باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن