در ماه سپتامبر تولید نفت شیل افزایش می‌یابد

تولید نفت از عمده تولید کنندگان نفت شیل ایالات متحده، ماه آینده به رکورد جدیدی خواهد رسید.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، این افزایش تولید از میدان بزرگ نفتی پرمیان تگزاس و نیومکزیکو بود که تولید این میادین نفتی در دو سال گذشته به صورت ثابت افزایش یافته است.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده هم پیش‌بینی کرده است که تولید نفت پرمیان با افزایش 64 هزار بشکه در روز در ماه سپتامبر به رکورد 2.6 میلیون بشکه در روز برسد.

این پیش‌بینی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که دو کشور عربستان سعودی و عراق متعهد شده‌اند که کاهش تولید نفت اوپک را رعایت کنند.

در عین حال تولید نفت خام ایالات متحده در 9 ماه از ده ماه گذشته روندی صعودی داشته است. با این افزایش تولید نفت و کاهش تقاضای نفت چین، و اشباع بازار، قیمت نفت باز هم در حال کاهش است.

بر اساس اطالاعات بلومبرگ، شرکت‌های حفاری شیل همچون Pioneer Natural Resource و شرکت Devon Energy با نفت 50 دلاری کنار آمده‌اند و می‌توانند سال آینده و سال‌های دیگر هم به این کار ادامه دهند.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده، در پیش‌بینی ماهانه خود منطقه شیل آنادارکو را هم وارد کرده است. EIA این منطقه را، که برای تولید نفت و گاز آماده شده است، به عنوان منطقه‌ای برای بهبود و تکمیل تکنولوژی حفاری معرفی می‌کند.

IEA برای انعکاس تغییر در تولید نفت و گاز، پیش‌بینی‌های دیگری هم دارد: IEA اطلاعاتی هم از نواحی مارسلوس و یوتیکا، که معروف به تولید گاز هستند، جمع‌آوری کرده است. این دو منطقه به عنوان یک منطقه Appalachia طبقه‌بندی می‌شود.

بر همین اساس IEA معتقد است که تعداد کم دکل‌های حفاری در ناحیه Appalachia صحت برآوردهای تولید این اداره را نشان می‌دهد.

از طرفی پیش‌بینی می‌شود در ماه سپتامبر تولید نفت میادین ایگل فورد و باکن هم افزایش یابد، ایگل فورد به 1.39 میلیون بشکه می‌رسد و باکن به 1.05 میلیون بشکه.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن