معادن شهر بابک در انتظار گازرسانی

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از وجود ۲۰ پهنه معدنی در شهربابک خبر داد و گفت: بخش خصوصی برای استخراج این پهنه‌ها اعلام آمادگی کرده است که یکی از الزامات استخراج معادن رفع مشکل گازرسانی به این مناطق است.

علی اسدی در جلسه شورای اداری شهرستان شهر بابک گفت: تکمیل زیرساخت های بنیاد پیشرفت هر منطقه است.

وی موقعیت جغرافیایی شهرستان شهر بابک را یکی از دلایل توسعه و اشتغال آن دانست و افزود: در بخش برق و گاز در شهرستان شهربابک مشکلاتی وجود دارد که باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای استان کرمان نسبت به سایر استان های دیگر کمتر در اولویت قرار گرفته است که از وزیر نفت درخواست کرده ایم که برای رفع آن توجه ویژه ای داشته باشند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وجود ۲۰ پهنه معدنی در شهر بابک خبر داد و بیان کرد: بخش خصوصی برای استخراج این پهنه ها اعلام آمادگی کرده است که یکی از الزامات استخراج معادن، رفع مشکل گازرسانی به این مناطق است.

اسدی با بیان این مطلب که در حوزه برق نیز پشتیبانی خاصی نداشته‌ایم، اظهار داشت: منابع اعتباری دولتی در بخش عمرانی محدود است اما باید اعتبارات محور شهر بابک که یک طرح ملی است و اعتبارات آن از محل اعتبارات ملی تامین می شود، تخصیص یابد.

وی به قدمت زیاد بیمارستان شهر بابک اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان شهربابک رو به پیشرفت است، بیمارستان جدید در شهرستان شهر بابک نیاز است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تخصیص اعتبارات تنش آبی را اضطراری دانست و عنوان کرد: سرعت رفع مشکل آب دهج و خبر به دلیل کمبود نقدینگی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: هدررفت آب در شهرستان بابک به دلیل قدمت زیاد آن زیاد است و باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.

اسدی از اقدامات صورت گرفته در راستای رونق صنعت گردشگری شهرستان شهر بابک سخن به میان آورد و بیان کرد: تا پایان سال جاری ۶۰ اقامتگاه بوم گردی در شهر بابک آماده بهره برداری می شوند و از علاقمندان در حوزه گردشگری می خواهیم که طرح های خود را ارایه دهند تا تسهیلات اشتغال زایی دریافت کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن