بیطرف یک مدیر برنامه‌ریز و باظرفیت است

سرپرست وزارت نیرو در مورد حبیب‌الله بی‌طرف وزیر پیشنهادی روحانی که نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد، گفت: بیطرف یک شخصیت علمی، اجرایی و به معنای واقعی یک مدیر برنامه‌ریز و باظرفیت است که تجربه‌های قبلی وی گواه این مسئله می‌شود.

به گزارش انرژی امروز، ستار محمودی گفت: یکی از ویژگی‌های وی این بود که سیاست‌های نیازمند به اصلاح را به طور درست اصلاح کرد، اما در هر صورت سوالاتی که از وی در مورد سد سازی مطرح شد، دغدغه‌ای بود که مسئولان داشتند تا دیگر شرایط قبلی در آینده تکرار نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از گذشته نیازمند توجه به رویکرد مدیریت منابع آب هستیم گفت: یعنی اگر سازه‌ای ساخته می‌شود که منافع و معایبی را در پی دارد، باید منافع آن را استفاده و معایب آن را برطرف کرد چرا که مدیریت منابع آب مشابه سناریونویسی برای یک فیلم است که اگر خوب نوشته شود، می‌تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: مدیریت منابع آب باید سازگاری با اهداف طبیعت و شرایط اجتماعی را داشته باشد به گونه‌ای که اگر سازه‌ای در جایی ایجاد می‌شود مردم از به وجود آمدن آن سازه احساس رضایت کنند، اما با این حال ممکن است که برخی NGO‌ها اعدادی را بزرگتر از واقعیت جلوه دهند که این مسئله باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های منفی شود.

وی با بیان اینکه بی‌طرف اعتقاد جدی به توسعه پایدار دارد گفت: اگر نمایندگان مجلس صحبت‌های بیشتری با بی‌طرف داشتند، قطعا شرایط جور دیگری رقم می‌خورد، اما در هر صورت باید به این مسئله توجه شود که سدسازی و سازه‌های آب باید در قالب مدیریت منابع آب باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن