وزارت نفت ادعایش درباره زنجانی را مطرح کند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر (وزارت) نفت ادعایی داشته باشد و پس از مطرح شدن باید رسیدگی شود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هفدهمین نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص سوال خبرنگاری در مورد اینکه میزان بدهی بابک زنجانی بر اساس ادعای نفتی‌ها باید با سود محاسبه شود و در مقابل وکلای زنجانی معتقدند که مبلغ صحیح همان است که در دادنامه آمده چقدر است؟ بیان کرد:‌ این موضوع چیزی مشابه سایر پرونده‌ها است؛ مانند پرونده کرسنت که طرف مقابل گفته بود اگر خسارت ندهید فلان مبلغ روی آن می‌آید.

وی در ادامه افزود: فردی که در پرونده کرسنت مدعی بود ۱۰ سال پیش یک ادعا داشت، امروز یک ادعا دارد. در دادگاه آن را مطرح کرد اجرای احکام آن مبلغ را تعیین می‌کند و اگر (وزارت) نفت ادعایی داشته باشد و پس از مطرح شدن باید رسیدگی شود.

سخنگوی دستگاه قضا همچنین درباره وضعیت محصورین تاکید کرد: در جلسه هفته گذشته شورای عالی امنیت ملی مجددا موضوع حصر به تایید رسیده و قانونی است

محسنی‌ اژه‌ای در ادامه گفت: اتفاقی که در سال 88 افتاد کار مجرمانه‌ای بود و از بیرون و از سوی دشمنان پشتیبانی می شد، چه بسا عده‌ای از ماهیت قضایا خبر نداشتند.

وی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی در اسفند سال 89 تشکیل جلسه داد و مصوبه 544 در این رابطه بود و تعجب می کنم که بعضی از این آقایان که می گویند حصر نیست خودشان عضو و در متن هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن