برنامه ۱۰ ساله فولکس واگن برای تسخیر بازار آمریکا

مدیرعامل بخش خودروهای سواری فولکس واگن اعلام کرده که کمپانی وی دست از تلاش برای تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی امریکا برنداشته است.
به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، هربرت دایس گفت: ما برای موفقیت در آمریکا طی سالهای آتی به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودرو برنامههای زیادی داریم.
بدون شک موفقیت در یک شب به دست نمیآید و این مدیر ارشد فولکس اعتراف کرده که «ما در دو سال نمیتوانیم بازار آمریکا را تسخیر کنیم. این یک برنامه 10 ساله است و ما به اجرای دقیق و صحیح آن پایبند هستیم.» حال اظهارات وی را مدیرعامل فولکس واگن آمریکا، هینریخ ووبکن با اعلام این که شرکت آنها قصد دارد هر سال در آمریکا دو مدل جدید یا باز طراحی شده را رونمایی کند به نوعی تایید کرده است.
ووبکن از ارائه اطلاعات بیشتر در این مورد خودداری کرده ولی گفته که یک کراس اور جدید تا سال 2020 قرار است از سوی فولکس واگن رونمایی شود. هنوز جزئیاتی در مورد این کراس اور در دست نیست ولی دایس گزارشهای اخیری که گفته میشد مدل تی راک وارد بازار امریکا نخواهد شد را تکذیب کرده است.
وی گفته که هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است. هدف این گسترش تنوع محصول در آمریکا به گفته وی تبدیل کردن فولکس واگن به یک برندی است که برای هر سلیقهای خودرویی میان مدلهای خود دارد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فولکس واگن ممکن است بتواند سهم خود از بازار آمریکا را به بیش از 5 درصد افزایش دهد.



