از جلسه اضطراری درباره انتصابات وزارت نفت بی‌خبرم

دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: از برگزاری جلسه اضطراری هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس درباره انتصابات وزارت نفت و انتقادات فراوان به آن خبر ندارم.

کوروش کرم پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «انرژی امروز» درباره جلسه اضطراری هیات رییسه کمیسیون برای بررسی انتصابات در وزارت نفت و اظهارات فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: من در جریان این جلسه و علت آن نیستم. ضمن اینکه علت انتقادات به تغییر حیدر بهمنی ازشرکت ملی حفاری و روی کارآمدن سپهر سپهری را نیز نمی‌دانم.

وی در ادامه افزود: اگر چنین جلسه‌ای برگزار شود و علت این انتقادات به زنگنه مشخص شود، در این زمینه اظهارنظر خواهم کرد.

فریدون حسنوند، رییس کمیسیون انرژی مجلس پیشتر در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: هیات رییسه کمیسیون درباره رویه جدید و مشکوک زنگنه در انتصابات باند خاص برای سمت‌های بالای مدیریتی وزارت نفت در آینده‌ نزدیک نشست اضطراری برگزار خواهد کرد.

وی با هشدار نسبت به این که تصمیمات مشکوک اخیر زنگنه در انتصابات وزارت نفت، منجر به کنار رفتن نیروها و مدیران متعهد خواهد شد،‌ اظهار داشت: دیروز تصمیمی بسیار مشکوک از طرف وزیر نفت اتخاذ شده است که طبق آن یکی از مدیران با تجربه صنعت نفت که مدیرعامل حفاری است بدون کوچکترین هماهنگی عزل کردند و یک نفر ناتوان،‌ ضعیف و ناکارآمد را که بزرگترین مسئولیت او مدیریت ناکام پروژه پتروشیمی دهدشت بوده است و به خاطر همین ناتوانی از این سمت عزل شده است، به عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری منصوب کرده‌اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن