ریک پری ذخایر استراتژیک نفت آمریکا را نجات داد

طوفان‌های هاروی و ایرما اهمیت وجود ذخایر استراتژیک نفت انرژی را برای ایالات متحده به اثبات رساندند. این‌ها بخشی از کنایه‌های ریک پری، وزیر انرژی ایالات متحده است به برنامه دونالد ترامپ در خصوص ذخایر استراتژیک نفت.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ انگلیسی، پری روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت «این مثل کاملا واضح و روشن از دلیل نیاز ما به ذخایر استراتژیک نفت SPR است».

این ذخایر را دولت فدرال اداره می‌کند و بیش از 700 میلیون بشکه نفت هستند.

امسال در بودجه ترامپ خواسته شده بود که نیمی از این ذخایر به فروش برسد آن هم با این ادعا که دیگر زمان نیاز ایالات متحده به ذخایر اضافی نفت به سر آمده است.

پری با این تصمیم ترامپ مخالفت کرده بود.

بلومبرگ نوشته است که پری اعلام کرد من این بودجه را ننوشته‌ام.

بعد از این که طوفان هاروی تگزاس و لوئیزیانا را درنوردید و این دو ایالت را بدون نفت گذاشت،‌ وزارت تحت ریاست پری با ارسال 5.3 میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک به این دو ایالت موافقت کرد. این ارسال نفت در 5 سال گذشته بی‌سابقه بود.

پری می‌گوید «این نشان می‌دهد که من در هر کاری با رییس جمهور موافق نیستم. به این دلیل موافق نبودم که تجربه‌ای 14 ساله در دوازدهمین اقتصاد بزرگ دنیا داشتم».

پری پیش از این فرماندار ایالت تگزاس بود.

پری معتقد است که دولت باید بداند که چطور می‌تواند از این ذخایر در بهترین حالت و شرایط استفاده کند و این مخازن چقدر باید نفت ذخیره داشته باشند. این دو طوفان نظرها را نسبت به SPR عوض کرده است. مسولیت ما این است که مطمئن باشیم ایالات متحده هرگز متحییر نخواهد نماند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن