تغییر فرایند نصب کنتور در خراسان شمالی

تغییر فرایند نصب کنتور با مهندسی مجدد فرایندها در شرکت توزیع برق خراسان شمالی اجرایی شد.

به گزارش انرژی امروز، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در این نشست ضمن تاکید بر اصلاح رفتارها و فرایندهای سازمانی گفت: این تغییرات اگر در جهت مثبت انجام گیرد می‌تواند شتاب و حرکت مجموعه را به سمت اهداف آتی افزایش دهد.

علیرضا صبوری با اشاره به این که شرکت توزیع برق استان طی یک سال گذشته در زمینه سخت افزاری، تغییرات مثبتی از جمله خرید 18 دستگاه ماشین آلات جدید را انجام داده است، اظهار داشت: همچنین خریداری و نصب نرم افزارهای جدید همچون نرم افزار ناب از جمله مواردی از تغییر فرایند است که نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

وی در ادامه بر لزوم تشکیل کارگروه‌ها به منظور بررسی تغییر فرایندها تاکید کرد و افزود: بررسی مداوم فعالیت‌های جاری می‌تواند ما را با مواردی از نیاز به تغییرات روبرو سازد که در صورت اجرایی شدن این موارد، حرکت در مسیر اهداف با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی، بازنگری در اجرای فرایندهای دشوار را موجب سبکبالی سازمان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با زمینه سازی های انجام شده در بحث تکمیل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، زیرساخت‌های هرگونه تغییرات مثبت فراهم شده است.

علیرضا علیخانی، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به این که، ایجاد تحولات مثبت در هر کاری لازمه پویایی سیستم است، از تغییر فرآیند نصب و اصلاح و سرویس کنتور در آینده نزدیک خبر داد.

علیخانی با بیان این که فرآیند نصب کنتور تک فاز، سه فاز و دیماندی از مدتی پیش به صورت پایلوت در برق بجنورد آغاز شده است اظهار داشت: با توجه به موفقیت این طرح، این تغییرات به زودی در تمامی شهرستان‌های استان اعمال خواهد شد.

وی در توضیح روش جدید اظهار داشت: مقرر شده در بیستم هر ماه، تنخواه کالایی تحویل پیمانکار شود و حداکثر ظرف یک ماه هزینه شده و مراحل پروژه نصب نیز به طور کامل انجام گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی، سرعت عمل در اجرای پروژه‌ها و عدم ایجاد وقفه در اتمام آن به دلایل مختلف را از جمله مزایای این طرح جدید برشمرد و اظهار داشت: همچنین از پایان مهرماه سال جاری، اصلاحاتی در فرایند اصلاح و سرویس کنتورها نیز انجام خواهد شد.

در این جلسه، مدیران ستادی و شهرستانی، همکاران مشترکین، مالی، مهندسی، نمایندگان GIS و ناظران شرکت حضور داشته و پس از ایراد این سخنان به بیان نقطه نظرات و پرسش‌های خود پرداختند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن