فروش سوخت در مرزهای ارومیه 3 برابر شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه خبر داد: با تحقق دولت الکترونیک توان عملیاتی پایش و فروش سوخت در مرزهای سرو، رازی، پلدشت و بازرگان ۳ برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش انرژی امروز، احمد مجرد با اعلام خبر فوق، گفت: با تحقق کامل دولت الکترونیک وسیستمی شدن کامل کنترل میزان موجودی نفتگاز باک کامیونها در چهار مرز منطقه و کنترل موجودی تمامی کامیونها بصورت سیستمی و الکترونیکی انجام می شود.

مجرد ضمن بازدید از جایگاه مرزی بازرگان گفت: این اقدام مهم در راستای تحقق کامل دولت الکترونیک در مرزهای سرو، رازی، پلدشت و بازرگان بمنظور افزایش میزان رضایتمندی رانندگان وسائط نقلیه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از سال ۹۲ لغایت تا پایان مرداد سال جاری از محل کنترل میزان سوخت بنزین و نفتگاز در مرزهای منطقه، مبلغ بالغ بر هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب خزانه دولت واریز شده است.

مجرد در پایان گفت: در حال حاضر امکان پرداخت در پایانه های مرزی منطقه از طریق پوز پرینتر و پوزهای معمولی محیا شده و کنترل میزان موجودی با دستگاه الکترونیکی سوخت یاب انجام میشود و این مهم باعث کاهش مدت زمان پایش و کنترل سوخت به میزان ۹۰ درصد شده و توان عملیاتی پایش و فروش سوخت را به ۳ برابر افزایش داده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن