آخرین یافته‌ها در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات

نخستین کنفرانس آخرین یافته‌ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات در 17 و 18 مهرماه 1396 در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش انرژی امروز، مرکز مهندسی قابلیت اطمینان و مدیریت دارایی آیریم با همکاری انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، موسسه Ingeman اسپانیا و دانشگاه سویل اسپانیا اقدام به برگزاری این کنفرانس در تاریخ 17 و 18 مهر ماه 1396 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهراء تهران نموده است.

این کنفرانس با دعوت از مشاورین برجسته داخلی و بین المللی به دنبال ارائه مجموعه راه کارهای هدفمند برای تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات بوده تا به کمک الگوبرداری از تجربیات موفق، زمینه بهبود شرایط کسب و کار سازمان های ایرانی را فراهم آورد.

حاضرین در کنفرانس شاهد رویکردی جدید در پنل های تخصصی کنفرانس خواهند بود. این پنل ها مطابق با مدل تعالی نگهداری و تعمیرات پروفسور مارکز که در شکل زیر نشان داده شده است، طراحی شده که در آن کارگاه های آموزشی، سخنرانی ها و ارائه ی تجربیات، مطابق با عنوان پنل تعبیه شده است.

ریاست این کنفرانس برعهده پروفسورکرسپو مارکز بوده و جمعی از متخصصین داخلی و بین المللی در حوزه تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات با ایشان همکاری خواهند نمود.

برخی از حامیان کنفرانس، وزارت نفت، شرکت انتقال گاز ایران، پژوهشگاه نیرو، شرکت صنایع ملی مس، شرکت ایران خودرو، حمل و نقل ریلی رجا و بسیاری از صنایع و شرکت های دیگر هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن