ژن خوب یا پسر نوح؟!

چندی پیش با انتشار خبری درباره جذب محمدعلی آهنگران در وزارت نفت و  انتصاب او در سمت مشاور معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت نفت، داستان کنایه‌های این روزها درباره داشتن ژن خوب به او هم سرایت کرد اما روز گذشته در گفتگویی که تلویزیون در برنامه 20:30 با پدرش صادق آهنگران انجام داد و پیشتر در شعری که پدر در حضور مقام معظم رهبری خواند؛ حاج صادق او را پسر نوح تشبیه کرد و از او اعلام برائت کرد. چنانچه در این گفتگو هم تصریح کرد: پسرم را قبول ندارم. از تفکرش برائت جستم…شعری که مقابل رهبری خواندم درباره او بود.»

او هم در واکنش به اتفاقات اخیر پس از تکذیب خبر حضورش در وزارت نفت به عنوان مشاور معاون حقوقی و پارلمانی گفت:« آخر نفهمیدم ژن خوب هستم یا پسر نوح».

پیشتر وقتی گفتگویی از او درباره ژن خوب منتشر شد و در آن آمده بود که وی ضمن تأیید این خبر گفته است: «بنده حقوق‌دان هستم و با توجه به تخصص سوابق کاری هم‌اکنون در حال همکاری با معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت نفت هستم.»آهنگران در پاسخ به سؤال خبرنگار نفت خبر در مورد علت انتخابش از سوی معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت نفت به‌منظور مشاوره گفت: «این سؤالی است که شما باید از مدیری بپرسید که بنده را مناسب همکاری دانسته‌اند. حتماً به خدمات من احتیاج داشته که من را وارد سیستم کرده است.»وی درباره سوابق کاری خویش در حوزه نفت پیش از انتصاب به این سمت گفت:«بنده پیش‌ازاین دبیر کمیسیون مناقصات شرکت آب و فاضلاب خوزستان بوده‌ام.»آهنگران در پاسخ به پرسشی در مورد حساسیت‌های امروز جامعه به موضوع ژن خوب گفت: «من این حساسیت‌ها را درک نمی‌کنم.»

او این خبر را تکذیب کرده بود و اعلام کرد که من در این وزارت خانه از دو سال پیش به عنوان کارشناس در اداره کل حقوقی فعالیت می‌کردم و همچنان در همین سمت حضور دارم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن