هزینه سوء شهرت بالاست

فعالیت اوبر در لندن ممنوع شده است. قانون گذاران حمل و نقل لندن می‌گویند که این تصمیم به خاطر حفظ امنیت شهروندان لندنی صورت گرفته است. دارا خسروشاهی که از ماه آگوست مدیر اوبر شده است می‌گوید از تصمیم لندن ناامید شده است.

به گزارش «انرژی امروز» هفته گذشته اوبر مجوز خود در لندن را از دست داد. این شرکت تاکسی رانی به شدت به این تصمیم لندن اعتراض کرده است و گفته است ممنوعیت کار اوبر در لندن 40 هزار نفر را بیکار می‌کند.

به گزارش CNBC یکی از اتهامات اوبر استفاده از نرم افزارهایی برای دور زدن قوانین کشورها بوده است. البته اوبر این اتهام را رد کرده است.

وال استریت ژورنال هم در گزارشی نوشته بود که اوبر در سنگاپور از خودروهای خطرناک و غیرایمن استفاده کرده است.

دارا خسروشاهی گفته است که هیچ کدام از اتهاماتی را که در خصوص عملکرد اوبر در لندن به این شرکت نسبت داده می‌شود باور نمی‌کند.

خسروشاهی گفته است کارمندانش باید مقاومت کنند تا همه بفهمند که این اتهامات غیرمنصفانه است.

او نوشت: این اتهامات آزمونی برای ماست. موضوع این است که مردم واقعا در مورد ما چگونه فکر می‌کنند. به ویژه در تجاری جهانی مثل آنچه ما داریم،‌ تجارتی که در آن یک اقدام و عمل در یک گوشه دنیا تاثیر متقابلی بر دیگر نقاط خواهد داشت.

در ایمیل خسروشاهی آمده است: واقعیت این است که سوء شهرت هزینه بالایی دارد. قطع نظر از اینکه ما قبلا در لندن چگونه عمل کردیم که حالا این واکنش‌ها را می‌بینیم (که البته من فکر نمی‌کنم کاری کرده باشیم)، موضوع اصلی این است که مردم در مورد ما چگونه می‌اندیشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن