فرزندم با 17 سال سابقه تدریس به وزارت نفت منتقل شد

یوسفیان ملا درباره خبر جذب دخترش در وزارت نفت با اشاره به اینکه فرزندش عضو هیات علمی دانشگاه با 17 سال سابقه است، گفت: آنهایی که این خبر را منتشر کرده اند تفاوت انتقال و استخدام را نمی دانند و نگاه نمی کنند آن فرد به کجا و برای چه منتقل شده است.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی انرژی امروز درباره شایعه جذب  فرزندش در وزارت نفت گفت: در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که جذب و آنچه درباره آن مورد انتقاد قرار می گیرد به معنی استخدام است؛ به عبارتی این فرد می آید و جای کسی را می گیرد اما اگر فردی که استخدام در یک وزارت خانه است به وزارت خانه دیگر منتقل  شود، به معنی  استخدامش در وزارتخانه مقصد نیست.

وی با بیان اینکه این خبر مربوط به یکسال گذشته است و بی دلیل تکرار می شود، تاکید کرد: البته اگر در طی این نقل و انتقال فرد  پست بالایی بگیرد هم باردیگر جای انتقاد دارد اما نه وقتی همان فعالیت سابقش را این بار در وزارتخانه دیگری  انجام دهد.

منتشرکنندگان این خبر چیزی برای انتقاد و اعتراض پیدا نکرده‌اند

یوسفیان ملا با بیان اینکه طرح این مساله برای بار دوم بیانگر این است که اینها دستشان به جایی بند نیست و چیزی برای انتقاد و اعتراض نیافته اند به باز گو کردن این موارد می پردازند.

وی در ادامه افزود: این افراد باید بگردند و افرادی را که به ناحق وارد سیستم شدند، یا آزمون نداده اند و مفت ومجانی وارد وزات خانه شده اند، بیابند اما وقتی فردی آزمون داده است و استخدام رسمی بوده و درخواست انتقال داده باشد، که نشانه عمل خلاف قانون نیست.

نماینده آمل و لاریجان در مجلس با بیان اینکه دخترش 17 سال استاد دانشگاه است، تصریح کرد: این همکاری با وزارت نفت مساله جدیدی نیست. ایشان عضو هیات علمی دانشگاه در رشته شیمی و نفت بود و هم در دانشگاه آزاد و هم دانشگاه فرهنگیان تدریس می کند. همه اتفاق این بود که به او گفتند حالا که رشته شما مرتبط است، به پژوهشکده هم بیایید و تدریس کنید.

به دنبال تخلفات در دریافتی‌ها و انتصابات نابه‌جا باشند نه تشویش اذهان عمومی

وی در ادامه گفت: فرزند من در وزارت نفت پستی نگرفته است و طرح چنین مسائلی بیشتر تشویش اذهان عمومی است. این افراد اگر می خواهند کار مهمی انجام دهند بروند و بگردند که اگر کسی امتیازی از وزارت نفت گرفته است و ریالی به ناحق برداشته است و یا به ناحق مدیرکل یا معاون وزیر شده است باید آن را افشا کنند و پیگیری کنند حتی تا تغییر آن فرد.

یوسفیان همچنین گفت: این اشتباه است که  فردی را که مطالعات وف عالیت علمیش در حوزه نفت بوده است و مقالاتش توسط وزارت نفت پذیرفته شده است و در نهایت به او گفته اند هفته ای یک جلسه برای توضیح این مطالعات به مرکز بیاید، ابزاری برای تخریب شود و خود او هم  مورد نقد قرار بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: این افراد که نامه ای را از یکسال پیش هر مدت یکبار منتشر می کنند اگر فرزندم پولی به ناحق گرفته است اعلام کنند، خداروشکر که درباره ایشان مطمئن هستم. ایشان استاد تمام وقت نفت و شیمی در دانشگاه هستند که به خواست پژوهشکده وزارت نفت برای توضیح و تشریح مقالاتشان  ساعاتی را با آنها همکاری می کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن