خادمی کواکبیان را به آدمخواران هدیه داد!

یک نوشته اینستاگرامی هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک، درباره سفر به کشور زیمبابوه به موضوع جذابی در گروه‌های تلگرامی این شهر تبدیل شده است.

به گزارش «انرژی امروز»، ماجرا از آنجا آغاز شد که نایب‌رییس کمیسیون انرژی مجلس در اینستاگرام خود خبری از سفر خود به همراه گروه دوستی پارلمانی به زیمبابوه داد.

طبق تصویر منتشرشده در اینستاگرام خادمی، مصطفی کواکبیان و عزت‌الله یوسفیان ملا هم در این سفر او را همراهی می‌کرده‌اند.

انتشار این پست اینستاگرامی و سفر به کشوری چون زیمبابوه، سوالاتی را برای موکلان خادمی در شهرهای محروم ایذه و باغملک خوزستان ایجاد کرد. چنانکه یکی از کاربران در کامنتی درباره «حمله آدمخواران» به خادمی هشدار داد!

اما نکته جالب، پاسخ خادمی بود. وی در پاسخ خود زیمبابوه را با زامبیا اشتباه گرفت و حتی توجه نداشت که رابرت موگابه رییس‌جمهور دیکتاتور زیمبابوه است؛ نه زامبیا! نکته جالب دیگر در پاسخ خادمی به این کامنت، این بود که زیرساخت‌های کشور فقیر زامبیا این نماینده مجلس را به وجد آورده بود.

وی در پاسخ به این کامنت همچنین نوشت: «اگر آدمخواری پیدا شد؛ آقای دکتر کواکبیان تشریف دارند. به خاطر جریمه‌اش که آمد ایذه برای رفقا (مخالفان خادمی) سخنرانی کرد و باخت؛ ایشان را به آدمخواران هدیه می‌کنیم و غذای یکسال ایشان تامین می‌شود»!

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن